Monday, April 28, 2008

Ponovo je prolece u mojoj bastici!







8 comments:

Diana said...

Joj sto bi i ja zeljela imati svoju malu basticu!

Unknown said...

U mojoj bastici uvek ima mesta, samo izvoli!

Diana said...

Hvala ti Radice! Znam da imas veliko srce :-).

Anonymous said...

Kakva predivna oaza :)

Unknown said...

Pu, poziv vazi i za Tebe i Tvoje veselo drustvo.Hvala na poseti!
Hvala, Diana!Vidimo se na Tvom blogu!
Eto jos slika uskoro , neko mi je dao kompliment za slike - pa sada slikam sve redom.....hahahaha

tamaris said...

ma ja imam basticu,ali radice ne bih odbila tvoj poziv :)

Unknown said...

Pozvana si, malo cemo biti u mojoj bastici, pa malo kod Tebe,..., prici nikad kraja!Radujem se unapred nasem susretu ma gde i ma kada se desio!

tamaris said...

uh i ja :) :) :)