Wednesday, July 9, 2008

The chocolate treasure

`Treasurer` je mali i zelen, verovatno ce zavrsiti karijeru kao neciji privezak ili nesto slicno...
Nema veze, cokoladno blago je u sigurnim rukama!
`Minjon oglica` je vec izazvala pojavu malih, cudnih bica u mojoj okolini,.... ali o tome mozete procitati pricicu na drugom blogu (radicas jewelry)... Bez brige, prica ima sretan kraj!
`Bela vrana` je moja omiljena oglica od `cold porcelaina` jer je ova bela perla zaista cini posebno zanimljivom...

8 comments:

Anonymous said...

mmm, tako ukusno izgledaju :D

Apatinka said...

Jao Radice, preslatko ti je ovo :)
Eto, dobro si me podsetila za mesec cokolade :) ja sam skroz zaboravila... mada sam se ja vise prihvatila karamele... ma samo neka je slatko... svaka cast na zivcima i cekanju da ti se perle osuse! ;)

Vera said...

Bas ti super ide cokoladni mjesec.Znas doloviti pravi izgled cokolade!

Anonymous said...

Dobro ovo tebi ide da znas! Bas mi se dopadaju i ideje i realizacija!

Drangulije said...

prelepo je! nemam reci da iskazem kako si se prosto izvestila u ovoj tehnici.
jos jednom- prelepo je!

tamaris said...

bravo majstore!

handmade by mima said...

mmmmmmmmmmmmm....sta vise reci :D

Unknown said...

Ma pocrvenela sam,..., al` neka!
Hvala, hvala devojke - drago mi je da vam se dopada.