Tuesday, August 26, 2008

Pripreme za `dalek put`


`...Spremam se na dalek put - ko to moze znati...`
Pevam danas ovu pesmicu , a ni sama ne znam zasto kada me u `Velikom gradu` ceka nekoliko ozbiljnih obaveza.
Ipak smiljam kako da ulepsam dan.
Ko zna...?
Mozda bi susret sa nekom zanimljivom i dragom osobom mogao da ublazi tremu i nervozu zbog puta. Sigurna sam da ce kafa i `moskovska snita` sa mojom dragom Tetom biti dovoljan razlog da strah i trema ( tako lekari deluju na mene...) bar delimicno nestanu.
Spremila sam i nekoliko novih `komada`, sto bi rekla Ksantipa. Tek da se nadje...

8 comments:

bensedin art said...

Ove djindjuve deluju tako primamljivo, jedva čekam da vidim i nove komade!Nemoj da imaš tremu i strah, glavu gore, šta god da je u pitanju!

Apatinka said...

Draga Radice, kada vidim ovako Tvoje radove na gomili, prosto me neka milina obuzme!
Nemoj da nam se tremiraš, lepo pojedi neki slatkiš, a ja Ti želim da sve prođe u najboljem redu i da nam se vratiš nasmejana! :)

Vera said...

Zelim ti sve najbolje. Vrati nam se brzo. Za tvoje radovi nema rijeci. Jako si kreativna.

Diana said...

Stvarno me dugo nije bilo. Moram priznati da sam zinula kad sam otvorila tvoj blog :-). Svaka ti cast! Preprekrasno!

Unknown said...

Drage moje,
Hvala na lepi recima i pohvalama - nedostajale ste mi za vreme odmora.
Vratila sam se pre nego sto sam ocekivala, poseta nije ispunila moja ocekivanja....
A to znaci samo jeno - nova kolekcija je na pomolu cim mi se malo oporavi ruka!

Anonymous said...

Tek sada vidim kako su malene one oslikane kuglice. :)
Radice, šta je sa rukom?

tamaris said...

kao što reče pu,šta je sa rukom?

Anonymous said...

Duga prica,...
glupa reakcija na stres i traume na koje reagujem `bolnim otokom` dlanova i tabana jer `ne znam da budem tuzna`... Sigurno niste cule za tako nesto do sada - ni ja!
Namazem niveom i maaaaaaaasssiiiiiraaaammmm - i proslo je za par dana.... eto