Sunday, October 5, 2008

`Black Magic ` - kolekcija,bre!

Poklon koji `jedna vestica` izabere `drugoj vestici` mora da se pretvori u Black Magic, pa makar i kolekciju....hmmm...kolekcijicu!
Da pocnem od pocetkaaaa......

Nasla sam se pred kutijom punom divnih boja - i sta sam uradila?
Zna se! Pocela da bojim sve u crno! Dobro, de ... bilo je i par komada u drugim bojama - slucajno!

Nisam mogla da odolim odheklavanju oko plocica od `cold porcelain`-a. To mi je omiljena zabava poslednjih dana. Pokazacu Vam to sledeci put jer su Pritty Useless Little Present`s druga prica!
Napravila sam i nekoliko Black Magic Pritty Useless Little Present`s ....hehehe.... i podsetila se pisanja na Engleskom jeziku.......
Plocice su postale mindjuse , ne bas impresivne po velicini, ali zato su `srcaste`i `srebrnaste`!

Malo teze je bilo napraviti svecane Black Magic mindjuse, ali na kraju sam bila zadovoljna...
Bilo je i sasvim suprotnih komentara na koje se, po obicaju, nisam osvrtala!
Black magic mindjuse ne `idu` bez Black Magic ogrlice! Cvetic je tu - dabome!
Black Magic kolekcija strpljivo ceka na ogromnom komadu stiropora (uzas!) da bude primereno spakovana. Danas pada kisa, vremenske prilike-neprilike obecavaju da ce i taj posao biti uradjen u toku dana...


Sve je ovo pocelo kada sam juce pogledala kroz prozor, Katty mi pozelela `kreativan i uspesan dan`, a ja shvatila da su boje i cetkica koje sam dobila na poklon od mojih `forumasa` savrseno obavile posao, osusile se do jutra ....... i eto!
Black Magic deluje na moje komsinice - nadam se da ce delovati i na Vas!
Hvala Neni i `forumasima` sa Mojrucnirad-foruma!
Srecan i uspesan dan , Katty!

9 comments:

tamaris said...

prosto,najprostije ne umem drugačije da komantarišem.
FENOMENALNOOO!

joe* said...

mmmmm.... magichno!!!!
:*** za nashu vrenicu!

Diana said...

Cool! Odakle ti padne ideja opheklavati plocice? Al izgledaju mrak!

bensedin art said...

Ovo opheklavanje mi se mnogo dopada. Svaka čast za ideju. Hoćemo i druge boje, pa da bude "color magic"!

Unknown said...

Hehehehe.....Odakle ideje dolaze?
Tamo odakle je ova dosla - ima ih jos milion!
Dobro,de,....bice i kolora. Znate da sam `teska` za boje!

Drangulije said...

ne znam koju rec da upotrebim a da ona opise kako se osecam dok gledam ove radove...
mislim da nepostoji samo jedna rec...

ne, nikako...
radice... ostala sam, pozitivno, naravno, bez teksta...
puno srece u novim idejam!

Nevenka Balunovic said...

E, pa nemas pojma kako mi je drago sto ti se dopadaju boje.
Black rules!!
No ipak su devojke u pravu, mogla bi i neke drugle lepe boje da napravis u magic.
Slazem se da je opheklavanj perli interesantno.
Go, girl U R gr8!

Vedrana said...

Crno je zakon. Naročito sada kada se približava noć veštica :)

Minđuše i ogrlica mi se mnogo sviđaju.

Anonymous said...

E Neno slatko se nasmejah za URgr8