Wednesday, December 24, 2008

Palcica i drugari

Veselo je pocela ova zima!
Palcica i drugari su odlucili da se prikljuce zimskim radostima.
Dosli su da me `uteshe` jer nisam mogla da idem `na bal` (izlizbu u BGD), a zatim su odlucili da prave drustvo `coveku mog zivota`, da ne bude sam `na balu` ( proslavi dvadesetogodisnjice firme u kojoj radi)....
Nekoliko je otislo `u svet`, nekoliko `u provod`, a ovi drugari su ostali sinoc sa mnom do kasno uvece.
Znam da ce i oni ubrzo otici, takvi su - ne drzi ih mesto!
Uzivam u njihovom dolasku, oblacenju i cheshljanju, ....


Priznacu Vam nesto - nisu bas mnogo probirljivi u izboru garderobe i frizure!
Koliko cujem - biraju samo drustvo!
Neki su vec izabrali da se okace na retrovizore i mobilne telefone, ali vecina najvise vole kljuceve, pa da se tu `nastane`.
Znate sta kazu?
Vise vole da osete neciji prijateljski dlan i osmeh iz blizine.
Prilichno razumljiv stav, zar ne?

8 comments:

Miroslava Panic said...

Prelijepi su... Uživam posmatrajući ih... Drago mi je da se zabavljaš...

Drangulije said...

sareno i veselo. :)
bas kao sto i dolikuje tvojim radovima, a i duhu (verujem, iako se nikada nismo licno upoznale)...

tamaris said...

radice,radice,neumorna ženo!skroz sam se oduševila,kada sam ih videla na forumu!fantastični su,svi drugari !

Apatinka said...

Jao Radice, kako je ovo simpatično i zanimljivo! Ovakve stvari samo Tebi mogu pasti na pamet :))))
Superiška!!

bensedin art said...

Oduševljena sam, tako su veseli i razdragani!

Anonymous said...

Divni su!
Cini mi se da su svi oko mene podetinjili!
Dobro je da sam ja ostala `ozbiljna`...hahahaha.....
Srecom, polako mi nestaje materijala!

Nena3110 said...

Blizi se Nova godina i Bozic, vreme mirenja i prastanja, mada ja uvek odmah prastam.
Zelim Ti mir u dusi i radost u srcu.
Zbogom Radice!

Diana said...

Bas su preslatki ovi patuljci :)!
Draga Radice, zelim ti sve najljepse u zivotu i puno srece i uspjeha u novoj godini!