Sunday, May 10, 2009

Igra staklenih perli

Pogled u praznu casu je uvek pocetak necega - brige, tuge, radosti, zedji, veselja,igre,...
Briga je veliki teret i treba je ravnomerno rasporediti na `ravne casti`.
Svakome pripada jednak deo, pa ga onda `nosi` svako onako kako zna i ume.
Staklena perlica na jednu alku...
Dve staklene perlice na jednu metalnu alku...
Tri staklene perlice na jednu metalnu alku ...

Ritam redjanja perlica na alke, redjanje alki na druge alke, kacenje alki na udice,..., donosi red i smirenje. Prestaje zbrka u kutiji u kojoj su ove bespotrebne sitnice stajale bespomocno i cekale da se nesto desi.

Crvene perlice i alke su zaigrale neznu i veselu igru na mom dlanu. Kotrljale su se po prstima i neumorno klatile na rubu case. Znale su da su lepe i da ce se nekome dopasti...

Raznobojne perlice su se takmicile koja ce privuci vise paznje. Uspevale su u tome: zelene, zute, crvene i narandzaste...
Neke jednobojne, a neke sarene - brzo su pronalazile svoje vlasnike, izazivale osmehe i veselo odlazile klateci se igrajuci `igru staklenih perli`.
Pravila sam ih brzo i u jednom dahu. Vece je bilo dugo i vreme je prolazilo sporo. Cinilo mi se da je vremena tako mnogo, a perlica tako malo ...

Sve moje misli su se slile u boje i nizanje perli - ` igra staklenih perli` me je potpuno obuzela...
Nestala su osecanja - postojala je samo potreba da se perlice sloze!

Ogrlica je nanizana logicno i sve se pretvorilo u radost zbog iznenadnog komada nakita koji niko nije ocekivao, a ja sam ga zelela i uspela da ga `stvorim`.
Znam gde su komadi koje sam napravila i koje nisam uspela da snimim.
Poklonila sam ih od sveg srca :
prijateljici koja mi ovih dana pomaze da se nosim sa svakodnevnicom ;
poznaniku koji me svakog dana odvozi na posao, a ima dve divne velike cerke koje ce se veseliti mindjusicama ;
drugarici koja voli nakit koji pravim i uvek se `odusevi`;
devojcici koja se seli u daleki i nepoznati svet, a rastanak nam obema tesko pada...
Moja Jelena ce znati da mislim na nju svaki put kada bude stavila oko vrata ogrlicu od malih crvenih perlica, a kada zaigraju `igru` na njenom vratu - ja cu je grliti i ponovo cemo biti zajedno.
Srecan Ti put, draga Jelena!
Putuj srecno, rasti zdravo i igraj se neprekidno!

12 comments:

Škrabalica said...

Radice ovo je tako tako tako lepo! Ja sam oduševljena. A znam da će to i nove vlasnice biti :)

Unknown said...

:)***!!!
Bas mi je drago sto Ti se dopada!

Drangulije said...

Divna prica Radice... Uvek imas sta lepo i pametno da napises... sto mi posebno dopada... :)
A ovaj nakit je u najmanju ruku fantastican...
Nadam se da ces ga i dalje praviti.
Posred mindjusa koje si okacila na forumu, i koje su mi se jako dopale, moram da izdvojim i ovu ogrlicu... od zutih perlica... :)

Zorica-Filzlaus said...

Interesantna igra perlica!

bensedin art said...

Ove crvene perlice me podsecaju na jednu žbunastu biljku, kojoj ne znam ime! Mnogo su lepe i interesantne!

Unknown said...

Lici na pricu, ali je sve tako bilo...
Mozda perlice lice na plodove ukrasnog zbunastog asparagusa?
Sitna crvena zrnca lice pomalo i na ribizle.....a moja prijateljica se setila koralnih ogrlica koje smo nekada nosile leti uz `morske haljine ...
Mislim da treba da nabavim JOSH perlica u svakom slucaju!

bensedin art said...

E, da, mislila sam na asparagus! To je to:))!

Unknown said...

:)***!

Vedrana said...

Radice, priznajte da ste Vi jedno veliko dete u duši. I treba tako da ostanete. Ulepšali ste mi ovo jutro i radovima i pričom.

Little Glory said...

Divna ti je igra Radice, narocito mi se dopada ogrlica i mindjuse sa zuto-narandzastim perlicama! Samo tako nastavi!

Unknown said...

Hvala na lepim recima. drage moje devojcice, :)***!
Priznajem...hmmmmm.....hm...

Little Glory said...

Samo da dodam, narandzasti kompletic je sada moooooooooj! :)