Tuesday, June 16, 2009

Raspust je vreme za igru!

Predomislila sam se...
Neverovatno je sta se sve moze napraviti od nekoliko sarenih perlica!

Mogu da postanu ukras na osusenoj grani vinove loze koja je odsecena jos za Zarezoju ( na SV.Trifuna)...

Mozda ce bas vesele boje perlica koje stalno poskakuju i svetlucaju nekome ulepsati dan...?
( Na mene deluje!)
Svaku mindjusu mozete nositi na razlicite nacine, a duzina i oblik zavisi samo od VASE zelje.
Narukvicu sam namenila koleginici koja veoma voli zelenu boju ( bas kao i ja!), ali ne brinite - imam jos mnogo ovih zelenih perlica......bice tu jos svega pomalo....

Pozdrav svima koji su primetili da ma nije bilo neko vreme i NE ZABORAVITE DA SE IGRATE , RASPUST je vreme za igru!

11 comments:

Drangulije said...

divno si ti pocela da se igras... samo tako i nastavi!
:)

Unknown said...

:)*

Little Glory said...

Radice, meni su tvoje žuto-narandžasto-crvene mindjuše zaista ulepšale dan! Podsećaju na sunčev zalazak :) Narukvica je divna, ubedjena sam da se koleginici mnogo dopala!

Anabela Miranda said...

Hi there!
Nice earings you've made. Very beautiful the red ones, my favorite. I'm so sorry I don't undersatand what you saym but the photos speak for it self.
Hugs

Kristina Kecman said...

Lepo i prijatno Radice. Pravi grozdovi dobrog raspolozenja. Lepo je da radis :)

dunja said...

Ljetne boje koje podižu raspoloženje. Predivno

Unknown said...

Znala sam da cete se radovati sa mnom, :)*!
I am glad that you like earings, dear Anamir!
Have a nice weekend!

bensedin art said...

Divno i razigrano, kao uvek!

Men’s Rings said...

All is well that looks well and is innovative...love the colorful and creative stuff that you have created.

Unknown said...

Thank you for visit Men`s Ring!
Your rings are beautiful!

Unknown said...
This comment has been removed by the author.