Tuesday, January 5, 2010

It`s never to late to be what you might have been....isn`t it?

Divan pocetak Nove godine!
Hvala Sylviji i Mojci na prelepom suncanom cvetu koji mi daje snage da i dalje verujem da se ljudi mogu razumeti i druziti bez obzira kojim jezikom govore.
Jos jedna lepa vest:
OD DANAS SAM ZVANICNO `SLOBODNA`!
To znaci da sam `slobodni umetnik`, `slobodni strelac`, da sama biram kad i kako, sta i sa kim cu da radim.....
Mozda bi rekao neko da sam od danas `besposlena`...hahaha.... NEZAPOSLENA!


Prvi posao ce mi biti da se setim ljudi koji su mi ulepsali prethodnu godinu i da se nadam da cemo nastaviti druzenje, a mozda i neku vrstu saradnje i posla u 2010.godini.
Njima prosledjujem `sunshine award`:
ANGELINA, ANDJELCIC, DECOMONDO, DONDA, DRENKA, KRISTINA, KATARINA, SANDR, TAMARA, ZMAJA

The Sunshine Award is awarded to bloggers whose positivity & creativity inspires others in the blogworld. The rules for accepting these award:- Put the logo on your blog or within your post. - Pass the award onto 12 bloggers. - Link the nominees within your post. - Let the nominees know they have received this award by commenting on their blog. - Share the love and link to the person from whom you received this award.

7 comments:

bensedin art said...

Želim te srećnu i uspešnu slobodu, u svakom pogledu!

decomondo said...

Draga Radice, najlepse ti hvala na ljubaznim recima i ukazanoj casti! Sa zadovoljstvom prihvatam tvoju cvetnu nagradu koju cu sa radoscu podeliti sa celokupnom zivopisnom scenom kreativnih blogera.
Hvala,
Mirna

Drangulije said...

Draga Radice... ocito je da nisam nesto posebno u toku oko desavanja sa Tobom i Tvojim zivotom...
Da li si Ti donela ovu odluku oko nezaposlenosti ili Te je to da kazem iznenadilo? Ili si otisla u penziju?

Hm...

Svakako, sta god se desavalo... zelim ti uspesnu i srecnu Novu... a svaka sloboda ima velike prednosti.

Vera said...

Hvala puno na ovaj award! Drago mi je da sam jedna od onih koji su ti ulepsali godinu.
Cestitke na tvoju "slobodu"! Uzivaj i ako ti nekad treba nesto , ja sam uvek tu i spremna za suradnju ili neki swap ;)

Aleks said...

Mila moja slobodna umetnice,drugarice u teškim trenutcima a i u lepim kao što je ovaj kad pročitah tvoju poruku.Zahvaljujem na časti i poverenju i nadam se da će mo se sresti u ovoj novoj godini.Sa srećom i u dobrom zdravlju i raspoloženju želim da smo svi.Voli te Sandra iz tudjine,ajde da bude nešto lepo i dobro od te saradnje,važi?Ciao bella!

Mojca said...

tudi meni se postavlja vprašanje, v kakšnem smislu omenjaš svobodo - kakorkoli že, je pomembno samo to, da novo situacijo ti tako občutiš - kot svobodo. pa naj ti prinese novih navdihov, ljubezni in možnosti, da vse svoje čudovite ideje pospremiš v otipljivo življenje:)
hvala za vse lepe misli. pošiljam ti veliko lepih želja:)

mojca

Unknown said...

Drage moje,
hvala Vam na divnim recima podrske jer mi danas zaista prijaju.

( Hvala na pitanju...hahahha....veoma sam daleko od penzije.....hahahaha....:)*!)