Tuesday, February 23, 2010

Pozdrav sa Golije



Osvajanje i upoznavanje planina je moja velika ljubav. Golija je veliko iznenadjenje u svakom pogledu.
Belina snega i prozirnost vazduha dopiru i do vrhova Kopaonika koji se vidi u daljini.
Putovanje je trajalo malo duze - trebalo je oko pet sati puta od Beograda do Ivanjice.
Najlepsi utisci su sacuvani u srcu - druzenje sa dragom prijateljicom sa kojom sam ponovo provela lepe trenutke posle mnogo vremena, upoznavanje sa novim i zanimljivim ljudima iz raznih krajeva, lepote prirode koja je nezagadjena i cista, planinski vrhovi pokriveni snegom ...
Potpuno sam se prepustila miru i odmaranju, pa mi necete zameriti sto sam sa ovog puta donela samo jedan komplet od staklenih perlica. Probala sam nesto sta do sada nisam radila - nizanje perlica `na Cajkin nacin`...
Drugaciji oblici i neobicne boje su znak da mi je odmor prijao i da cu do Sajma cveca u Domu sindikata ( od 4.3. - 8.3.2010.) sigurno smisliti jos neke slicne komade nakita.
Ocekujem Vas na standu u Domu sindikata 6. i 7.marta, a mozda se nesto lepo desi i u Rumi krajem meseca. Obavesticu vas na vreme!
Radujem se nasem sledecem susretu!

8 comments:

Pipi said...

Bas lepo. Lep nakit, cudnog izgleda i nemam pojma kako si mogla da to izvedes, ali je lepo.Inace sam ljubitelj prirode i zavidim ti, sto si bila tamo bez mene. Pozdrav
odoh malo i ja kraj moje reke, blizi se uskrs i blizi prolece.

Katty said...

Bas mi je drago da si se lepo odmorila i provela :)
Sad kad si nakupila pozitivne energije,ne sumnjam da ce uskoro da nastane jos divnih komada nakita,kao ovaj divni plavi kompletic !
Ljubi te tvoja Katty :)*

Mojca said...

v tako čudovitem okolju si fitigrafirana, da sem ti kar pomahala tja gor, na sneg:) da si le ujela nekaj pravih trenutkov zase - polni baterije, kajne? :) in nakit... nič ne me čudi, da je prav moder:)

Unknown said...

U pravu ste - baterije su napunjene i radim punom parom!
Eto, `usudila` sam se da probam i nesto sta nisam do sada radila...
Kod mene je `pocelo prolece`, :)!!!

Vera said...

da, baterije su pune, sad punom pare spremaj se za sajam.
stvarno je ovo nesto novo za tebe.prije nego sto sma procitala tekst pomislila sam da ovo je nesto sto si ti dobila, e je neko drugi izradio

Unknown said...

Sta da Ti kazem Drenka - jednom recju `ko nova`...hahahaha.....

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Nena3110 said...

Eto, videla si gde sam zivela, i gde sam na izlete isla!
A tvoja prijateljica, mozda je i moja...
Drago mi je da ti je bilo lepo!