Sunday, October 24, 2010

ONA SPAVA ...


Hladno i tmurno jesenje jutro prija dok ga gledam sanjivim ocima iz kreveta. Toplina i miris jutarnje kafe je sve sto zelim.


`Brezuljak` pod mojim nogama je mek i topao. Meskolji se ispod cebeta, trazi udobniji polozaj i nastavlja da spava...



Pijem kafu i dobro pazim da ne napravim neki nagli pokret koji bi probudio moju malu macu koja se smestila bas onako kako joj najvise odgovara - ONA SPAVA!


Uzimam heklicu u ruke lagano biram klupce boje NJENOG krzna. Prosirujem `crevo` ogrlice i pravim dovoljno mesta da ususkam veliku perlu u toplinu pamucnih niti.




4 comments:

anima.art said...

Mnogo mi se dopada. Idealna kombinacija uz rolku, lagani džemper...

Anonymous said...

Prelepo draga Radice!

Mojca said...

vsaka objava je še bolj noro odštekana in noro dobra! bravo, zelo se mi dopadejo tvoje ideje in način izdelave, pa asimetrija, seveda.

Unknown said...

Znam da sam ostala `duzna` i pricu uz sve ovo.... cim zavrsim NESTO, napisacu je!
Hvala sto primecujete moje radove i dodjite mi ponovo!