Saturday, October 16, 2010

NIKAD NIJE KASNO

Davno je to bilo kada su sve moje mindjuse imale klipse. Volela sam i trpela njihov stisak na usima. Ponovo sam ih stavljala ocekujuci da ce se nesto desiti ... i tako godinama.
Da li je to bila hrabrost ili kukavicluk da probusim usi?
Nikako!
Rupe u usima - uzas, primitivizam, sta posle,.... milion razloga PROTIV!
Kazem, davno je to bilo.
Nisam sigurna da li sam se vise obradovala ili iznenadila kada sam ponovo otvorila kutiju punu sacuvanog nakita koji vise ne nosim. Svaki komad je mirisao na davne dogadjaje i secanja na lepe trenutke.


Jedan od nacina da vratim stari sjaj omiljenim mindjusama je bio i ovaj - da ih obheklam i ukrasim novim detaljima. Ponovo ih stavljam na usi i nosim ih uz nove narukvicame i ogrlice. Stisak na usima mi sada prija poput stiska ruke prijatelja iz mladosti koje sve redje srecem na ulicama mog Malog Grada.

8 comments:

Silvija Patak said...

Prelepe su i mindjuse i narukvica Radice ; )
Nikad nisam nosila mindjuse na klipsu jer mi deluju strasno, mislim da bi me mnogo bolelo :/ ali su svakako sjajno resenje za zene koje ne zele da buse svoje telo (ja to shvatam licnom odlukom te sam protiv busenja usiju devojcicama) ... Sva sreca ja volim pirsing i imam ih 5 :D

anima.art said...

Uvek nas obraduješ nečim novim, lepim i neobičnim. Minđuše su baš posebne!

Puno Te pozdravljam i želim da Te inspiracija ne napušta u ove duge i hladne dane.

Mojca said...

zelo poseben nakit, prečudovite kombinacije in izjemna domiselnost... dopade se mi, zelo.

in tudi to, da ohranjaš spomine, pustiš nostalgije, da se preplete s sedanjostjo... je nekaj posebnega.

Unknown said...

Drage moje,
NIKAD NIJE KASNO za nova prijateljstva i lepe reci.
Hvala Vam sto mi ulepsavate dan svojim lepim komentarima i sto ste tako postale moje posebne, net-prijateljice.
Veliki pozdrav!

Drangulije said...

Prelepe su mindjuse... :)

Unknown said...

Drago mi je sto Ti se dopadaju draga Drangulije, :)

Rada Danilovic said...

Moja mama je imala bar deset razloga što nikad nije probušila uši i ceo život nosi isto na klips : ) ...prve minđuše su baš ,baš po mom ukusu.

Unknown said...

Pozdrav i Tebi i mami, draga moja RadArta!