Monday, November 15, 2010

POKLON ZA POKLON


Skloni se Cicika, nije to za Tebe! Sic maco!


Moje malo blago!


Cudom je ovaj prsten doputovao iz BGD do RU `sa presedanjem` u NS! ANDJELCIC ga je doneo, verovali ili ne, al` stvaaarno ... i stavila ga na moj prst!



SILVIJA kaze da Mahovina na drvetu izgleda poput ovih divnih mindjusa i ja joj verujem. Kako se `slozila` sa `andjeoskim prstenom` ne pitajte... CAROLIJA!



Kljuc koji otvara sve brave! Potreban je osmeh i lepa rec, malo srece i poznanstvo sa IVANOM...(bar je meni tako uspelo da dobijem ovaj kljuc i prelepi par mindjusica!)
Obozavam bakar, to vec znate ?!



Duuugo gledas u jednu stvar koju zelis, zatim sklopis oci i snagom misli i zelje .....
Dobro, de, nije bas tako bilo, ali ogrlica i narukvica od prelepih neznih cvetica koje je moja draga ANGELINA napravila svojim vestim prsticima sada cu moje.

Uzivam u poklonima, utiscima sa Malog sajma rukotvorina u NS i vec se radujem nasem narednom druzenju, bez obzira kad i gde ce to biti!
Detalje o desavanj pogledajte na MALOM SAJMU RUKOTVORINA!
Veliki pozdrav i hvala svima koji su nasli vremena da dodju da se druzimo!

4 comments:

Bilja said...

Kako lepi pokloniiiii!!! :)
Bas mi je drago sto smo se videli. Nadam se da se uskoro opet vidimo! :*

anima.art said...

Pokloni su divni.
Pogledala sam fotografije sa sajma. Sve zrači vedrinom i radošću.

Unknown said...

Stvarno je bilo veselo. I ja se radujem nasem sledecem druzenju!

Tincha said...

Prekrasno.