Wednesday, January 19, 2011

MUSKI NAKIT - MUSKARCI ZNAJU ZASTO!

FIAT ogrlica je napravljena od crnih, providnih i `hematit` boje ceskih kristala. Poseban ukras su velike crne perle koje svojim sjajem cine da ogrlica izgleda posebno i `mocno` ( a to je i bio cilj, zar ne?)

NARUKVICE ssu neophodni detalj uz ovakvu vrstu nakita. Svaka je napravljena rucno , `handmade`( a i kako bih ja to uradila drugacije?) od deset kristala + jedan u drugoj boji....duzina narukvice se podesava po zelji.
Fiat je rec kojom je Marija odgovorila Bogu kada joj je javio da ce roditi Isusa, a istom recju odgovaraju vernici kada se mole da bi izrazili svoju veru i da prihvataju volju bozju iznad svoje.
Za mene je OVO novost jer jedina asocijacija kada cujem rec `fiat` do sada je za mene bila veoma prizemna i mora da priznam ne bas mnogo znimljiva.
Sada nekako drugacije gledam na sjaj ovih ogrlica i sve vise se pitam da li je OVO taj `fiat` kojeg sam trazila i sada ga pronasla u sjaju pet velikih kristala dim-boje na prelepoj ogrlici koja se istice lepotom, sjajem kristala i duzinom.

Pozelela sam da napravim ogrlicu koju bi mogla da ponesem ne razmisljajuci o tome koliko je pocetna ideja o njenom nastanku religiozna, pa sam slozila crne i providne kristale ipovezala ih jednostavnim lancem, Dopalo mi se pa sm odmah dodala i mindjuse..videcete i njih u Radica Art Jewelry.
Najneznija ogrlica koja svetloscu providnih kristala zaista `oduzima dah` i svetlinom kristala i neobicnim prepletom lanca je cini posebnom - ukrasena je i krsticem od providnih, svetlucavih perli.
Zaista sam pravila ovu MUSKU kolekciju sa velikim uzivanjem.
Hvala Vam na strpljenju i poverenju koje ste mi ukazali, dragi moji!

No comments: