Tuesday, September 20, 2011

13. MALI SAJAM LEPIH STVARI

13. MALI SAJAM LEPIH STVARI u Novom Sadu je BIO  i  PROSAO .
Veseli susreti sa starim i novim kreativnim prijateljima i poznanicima su ulepsali vrelo letnje novosadsko popodne.


  Posetioci su mogli da vide mnogo LEPIH STVARI i STVARCICA na standovima izlagaca iz Novog Sada, Rume, Subotice, Zrenjanina, Beograda, ...
( Nisam sigurna da mogu sve da nabrojim, pa odustajem od toga ...  :)


  Povela sam i  moje `dame` i  izlozila  komade nakita koji Vam je vec poznat od ranije. Stand sam ukrasila portretima mojih dragih `manekenki`.

Prosao je citav vek otkako su moje dame pozirale pored objektivima  i  jos uvek privlace paznju svojom lepotom!
Svetlucavi sjaj  KAMENJA KOJE SE NE KOTRLJA je zainteresovao mnoge posetioce jer su imali priliku da vide `uzivo` kamenove od kojih se pravi nakit. Lepo, zar ne?

Zanimljivo je bilo gledati i kako prazni stolovi postaju  divni sareni standovi ...


Osmeh za FA je uvek spreman,  ;)
Najvise volim `trampe` i poklone mojih dragih prijateljica. Ponosno pricam o njima kad se vratim u MOJ MALI GRAD.

Pozdrav do sledeceg susreta uvek `zapecatimo poljupcem` - BAS TU !
Hvala Eli i Bilji koje su nas lepo docekale i ucinile sve da s i ovaj, TRINAESTI Mali sajam lepih stvari bude i medijski primecen i `propracen` !

Pripreme i iznenadjenja za sledeci Mali sajam su vec u toku ...
Pricacu vam o tome na nekom od narednih postova!

No comments: