Sunday, April 15, 2012

Prolecni hekle-RAJ

Prolecni dani se igraju u mome dvoristu. Saraju mlade pupoljke veselim bojama, lako i neocekivano. Svaki naredni dan ozeleni nove grancice i rascveta nove cvetove.

Pamucni konci i keramicke perle ne miruju u mojin kutijama. Zaboravljeni oblici se stapaju u sarene grozdove. Rascvetavaju se pod brzim ubodima helkice neobicni prolecni ukrasi i donose nove komade Radica Art Jewelry hekle-RAJ-a.


Iznenadjuju me boje na koje nisam navikla, metalni i pamucni lanci koji igraju cudnu igru - Prolecnu igru hekle-RAJ-a.
Zacudjeno posmatram sarenilo prolecnih zrakova pod mojim prstima i pustam da me nose prvi prolecni mirisi Prolecnog hekle-RAJ-a.


9 comments:

Vera said...

e ova ogrlica ti je fenomenalna...odusevljena sma i morala sam komentirati

nives said...

jako su lijepe ogrlice prelijepe

Dragana said...

Ooooooooo......!!!!!!!! Sjajno!!

Unknown said...

Hvala na lepim recima drage moje.
Drago mi je da Vam se svidjaju ogrlice, :)***

mima said...

Divno, kao i uvek :***

A... nakit said...

fora je... :)

Jovana Djordjevic said...

radice, kao i uvek, savršeno! :*

Unknown said...

Volim kad preterujete drage moje, a i lepo je cuti...Hvalaaa, :)*

Unknown said...

Prelepo! Mislim da ide uz razne stilove i kombinacije i da bas upotpunjuje svaki komad odece :)