Tuesday, May 15, 2012

Radica Art Jewelry na 20.Malom sajmu lepih stvari

 Drustvo malo, veselo i odabrano!
 Zajednicka slika za uspomenu i secanje na jubilarni 20.Mali sajam i prvo javno pojavljivanje Radinosti na izlozbi.
Kako je bilo?
Jedna moja velika zelja se ostvarila - zajedno smo najjaci!
Osmesi na nasim licima govore dovoljno!
 My Ladies su provele zanimljivo popodne u NS i ponovo bile vidjene.  Ponosno su otvorile poklopce na svojim kutijicama i zablistale onako kako samo to ONE znaju, :)
Najvidjenije su bile My Ladies na bakarnim prstenovima.
Sta bih Vam jos rekla o 20. malom sajmu lepih stvari?
Vreme je bilo prohladno i nije umanjilo moju radost zbog susreta sa dragim licima moji starih i novih prijatelja.
  Radujem se nasem sledecem susretu mozda na istom mestu, a mozda se sretnemo negde na nekom drugom mestu i  sasvim neocekivano ,  <3

4 comments:

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

nešto mi nevalja sa komentarom kako sam vidjela,evo da napišem ponovo:drago mi je da imate tako divne prijatelje i grupno prikazujete svoje radove po sajmovima.Drago mi je zbog vas,pozz.

Mojca said...

Kako lepo je bilo prebrati tvoj zapis... Občutja kar sijejo iz njega :)

Unknown said...

Hvala Gordana. Drago mi je da mogu da podelim sa Vama svoje utiske i dozivljaje. A sto se tice sajmova - to je samo jedan , Mali sajam lepih srtvari u Novom Sadu. Ostali snimci su iz Beograda gde imam stalnu postavku u Domu sindikata.

Uzivanje je citati Tvoje komentare draga Mo. Pricam svojim prijateljicama u Drustvu Slovenaca Rume o Tebi, <3