Tuesday, May 7, 2013

But what about this?



 Rado Vam  pokazujem matursku sliku i prisecam se skolskih dana.
Veliku prazninu u vremenu popunjavam secanjima na lepe dogadjaje i igram se `piljaka`- sta je posle bilo sa svima nama ...


Secanja se preplicu sa pricama koje smo jedni drugima prepricavali svih ovih godina.
 
Znam da cu Vas sve prepoznati kada se ponovo sretnemo  na proslavi mature 16.juna  i da cete svi ponovo biti oni isti `moji drugari iz skolskih klupa`.
 
 




Nosicu sa sobom one stihove koje uvek cuvam na dnu dzepova  Ne daj se Ines ... `jer -sa kime cu ostati mlad(a) ako svi Vi ostarite`  i glasno cu pevati pesmu  Moji su drugovi zestoki momci velikog srca!

 Cekam Vas preko puta skole, :)




7 comments:

Biljin svijet ručnog rada said...

Očekivane emocije od čudotvorke, umjetničke duše velikog srca. Radice, srećna vam matura pa da se svi još dugo svi srijećete u zdravlju <3

Unknown said...

Hvala na lepim recima draga Biljo, <3

nives said...

odličan post

Unknown said...

Post od srca <3

Miroslava Panic said...

Nek vam je sreçno... Vi ste maturirali kad sam ja rodjena... Steta sto je slika mala... Pozzzzzzzzzzzzz
iz Banje Luke

Unknown said...

Pozdrav Tebi i Banjoj Luci, mila moja devojcice, <3

Unknown said...

Znaci, vidimo se, ;)