Thursday, May 29, 2008

Ko hekla - nahekla!

Lepo sam govorila da me ne podsticete da heklam i da imam `kilo` konca za hekleraj - evo do cega je to dovelo! A kako stvari stoje, cini mi se da ce mi ` heklanje - kukicanje` biti preokupacija ovog leta.
Narocito sam zadovoljna ovim kompletom jer sam ostala dosledna ideji da ogrlica treba da se nosi na vise nacina, da se pomeraju perle i prilagodjava duzina lancica.
Pamucne kuglice i lancic se odrzavaju obicnim pranjem!






Pokusaji pojedinaca da me `sprece` da izlozim heklane mindjuse su bezuspesni!








Duca ce se obradovati jer sam postovala njenu zelju - crveno, ako moze!



Moze, bre, sve moze kada je drugarstvo u pitanju sve zelje ispunjavam!
Crveno za radost, crveno za srecu,.......

11 comments:

Anonymous said...

Odlicno to tebi ide,prava si profi heklerajka:) A mindjusice,one sto nemaju opheklanu perlu,su mi posebno zapale za oko zbog originalnosti.
I da ne zaboravim- hvala na iscrpnom izvjestaju o Kreativnoj radionici!

Unknown said...

Profi - negooo...hahaha!
Bice izgleda celo leto - izvoli, pa naidji!

Anonymous said...

Hvala na pozivu,ali sam malo predaleko za nailazenje :))Mada,ko zna,mozda vas i obidjem krajem avgusta:)

Anonymous said...

Divno, divno, šta drugo reći. Iako je nova tehnika, ti se možeš prepozanti u radovima. Svaka čast!

bensedin art said...

Auuuu, ženo, pa šta si sve naradila, ostala sam bez reči! Baš te je krenulo. Biće ovog leta svega.

Diana said...

Heeej,pa ovo je super! Ogrlica je odlicna, kao i nausnice. A kao sto rece Suzana ove nausnice bez kuglica su bas originalne. Sve pet!

tamaris said...

diiiiivno :)))

Unknown said...

Hvala devojke, veceras mi je bas trebalo `podsticaja` - treba da se prihvatim ozbiljnog posla, a malo se dvoumim... Odoh na posao!

joe* said...

au radice..
bogami,ovo heklano je superishka1
svaka chast!!
punom parom napred!!

Drangulije said...

Dopadaju mi se ove heklane kuglice... Bas mi je zao sto mi heklanje ne ide onako kako bih ja to volela... ali ko zna, jednog dana....

handmade by mima said...

mindjusice sa heklanim "okvirom" su me ostavile bez reci!prelepe su!svaka ti cast radice,ovo su stvari zbog kojih cu jednog dana nauciti da heklam :)