Tuesday, June 10, 2008

Moja `cokolada` kolekcija!


Trebalo mi je vremena da ostvarim ideju koju mi je poklonila prijateljica `blogerka` - mesec cokolade! Uvek je vreme za cokoladu! Izabrala sam jun za moj cokoladni mesec!

`Cokoladni privesci` za lepsi pocetak dana! Divno je znati da je pored tebe uvek neko koga volis!
`Heklane cokoladne mindjuse` - savrseni spoj stvari koje me okupiraju ovih dana!
`Male cokoladne mindjuse` za one koji to vole - malo!
`Cokoladne mindjuse` su bile ideja koja me danima pratila,..., i pratila,..., i eto!
`Velike cokoladne mindjuse` bas po mojoj meri!

Volim i cokoladu - mnogo!
I tako,...
Mastik `cokoladna kolekcija` je najzad ugledala svetlost dana, ovih dana!

8 comments:

bensedin art said...

Djindjuve su ti mnogo slatke, ali zašto jun da bude u znaku čokolade? A kupaći???

tamaris said...

cela kolekcija je za pojesti :))

Anonymous said...

ovo je opasno nositi Radice,vrlo jestivo deluje!!!!

Vera said...

Bas mi se sad jede cokolada. Znaci da je nakit dobar :)

Anonymous said...

Svi znaju da je trampa moj omiljeni nacin trgovine , ... , mozda bi moglo nesto da se uradi po tom pitanju, a?
Sve `majstorice` gorepotpisane dolaze u obzir!!!

Diana said...

Njam!!!

Drangulije said...

Samo da pokusam i ovde da pohvalim radove iz ove kolekcije!
Danas mislim da cu pokusati da napravim hladan porcelan...
Videcemo sta ce biti!

Apatinka said...

ehhh radice, ima li potrebe uopste da objasnjavam koliko mi se dopada tvoja cokoladna kolekcija? :);)