Tuesday, September 23, 2008

Gde ste macke?

`Chadjavuse` su vrlo brze i neuhvatljive. Tesko im je prici. Mnogi su bezuspesno pokusavali da ih namame koristeci razlicite `mazalice` i trikove.
Jedini efikasan nacin da se uhvati`macka chadjavusa` je da se za njom izda poternica...
Problem je sto i poternica mora biti neprimetna, jer ako je `chadjavusa` vidi - ode mast u propast!
Odlucila sam da nekoliko `poternica` ponesem u Bgd na sajam cveca. Ko je jos video da `Chadjavuse` idu i tamo?

`Mackomanija` me drzala dobri nekoliko dana... Spasoje se radovao i pozirao iz sve snage. To mi je veoma `olaksalo` posao ,..hehehe...bilo ga je svuda!
Ipak, najvecu inspiracuju sam pronasla u fimo-plocicama mlade `fimasice` Ike.
Razume se - I did it i my way!

5 comments:

Nena3110 said...

Radice, savrseno Ti je sve. Toliko lepih i raznovrsnih stvari se može naci na Tvom blogu.
Ja moram puno učiti da bih se snašla u ovim stvarima, ne znam kako nemam vremena za to, mozda malo ostavim radove, i za njih nemam vremena kad radim, i da učim, moram i engleski da obnovim, puno sam zaboravila.
Čestitke na ovom savršenstvu.

tamaris said...

kako su strašneee i prelepeeee...

Anonymous said...

Hvala na lepim recima i cestitkama!
Dobro ih je cuti od prijateljica-blogerki!

Drangulije said...

he he :) opasne su ti ove mace...
idemo li u potragu :)...

Anonymous said...

Ovoga puta - begunci su N A S I !
heheheheeee...