Sunday, September 21, 2008

Sta ce biti s `Ovcicom`....?

Vodim `Ovcicu` i `Chadjavuse` na vasar... salim se, Sajam cveca u Beogradu pocinje sledeceg vikenda!

`Cilimarka` je moj omiljeni transfer jer me motiv i sare cilima oduvek odusevljavaju.

Nekoliko `transfer`kompletica, tek da pokazem i nesto novo i da se `pravim` sa transferom na `cold porcelain`-u...hehehehe.....


Pakujem se polakooo...
Mnogo sitnica treba spremiti, i cini mi se da necu uspeti sve da uradim onako kako sam zamislila. Radujem se Sajmu cveca ,
v e o m a ....
Volim guzvu i nove ljude koje cu sresti, poznata lica kojima se nadam ....
Mozda sretnem i Vas tamo - svi ste pozvani!

8 comments:

Anonymous said...

srećan puT!

Diana said...

Mene nema par dana i onda ima sta da vidim! Ti si uvijek svjeza, drugacija, originalna. I vrijedna i produktivna. Svaka cast!

Drangulije said...

sve sto si postavila od novih stvari mi se bas jako svidja!
svaka cast!
transfer ti je odlican... meni nikako ne ide!
:)

Anonymous said...

Zvezdica je objavila odlican tut... Ja sam samo pratila njena uputstva... Prvi pokusaji su bili potpuni promasaj,a onda sam pokusala na materijalu koji poznajem, na `cold porcelain`-u mi je uspelo.

tamaris said...

srećan put i puuuno prodaje!

Danijela said...

Ako sam medju onim poznatim licima kojima se nadas...ne nadas se uzalud :D
Vidimo se ;)

Anonymous said...

Super, povedi i Gocu!

bensedin art said...

Na žalost mene tamo neće biti, ali ti želim dobru zabavu, druženje i naravno prodaju!