Wednesday, October 29, 2008

Decoupage - malo sam `probala`

Dan je bio divan, suncan i kao stvoren za obilazak mojih omiljenih prodavnica ` bespotrebstina`...
Pronasla sam predivan papir za `decoupage` trazeci nesto sta bih mogla `transferisati`.
Radi se lako i jednostavno....
Prve plocice cu sigurno `odneti` na blog za prokraftinaciju.....hehehehe....
Kasnije sam se maaaaloooo izvestila, pa sam napravila `buduce` mindjuse i privezak. Mnogo volim ruze. Pa morala sam da se oprobam i u ` obheklavanju` - cemu inace slize stvari oko mene nego da budu `obheklane`, zar ne?
Srce je postalo `visuljak` iznad radnog stola koji sluzi da odvlaci paznju kada treba uciti ili raditi neki veoma vazan posao, a ne baviti se `bespotrebstinama`....hahahaha
( Bas lep izraz, moracu cesce da ga koristim!)
Jos `uselessa`, pardon - `bespotrebstina`...
Cioda pored je dekorativni element koji ima ulogu naglasavanja lepote `bespotrebstina`!

Sta je dalje bilo? Mozete i sami da pretpostavite - lepila sm ruzice svuda i po svemu!
Spasoje se prvo malo opirao...trpeo mije pokusaje....a zatim je `kidnuo` u dvoriste!
Da, da , sam je trazio da izadje napolje!
To me je ubedilo da obustavim akciju - `de se kupas`...
(Posto slabo stojim sa stranim izrazima, moja draga koleginica mi je pomogla pri previdjenju naziva ove lepe tehnike, pa sam je nagradila `stikersima priniceza ` - komada dva pakovanja!)

15 comments:

tena said...

Jaoooo, super je, baš fino izgledaju. Reci, je l to što si lijepila bila salveta ili papir? Ja se stalno mislim bacit na to, a nikako da odem u hobby art shop i kupim šta mi treba da počnem..
uglavnom, krasan rad. Tenchee (sistersofpretty.bloger.hr)

januar said...

Auuu, Radice, zinula sam! Ovo je fantasticno!

Anonymous said...

I danas se pitam odakle ti tolika energija...!!!???Bravo Radice draga,ovo je prelepo,odusevljena sam...i ja volim ruze,tako da sam ocarana...sve cega se dotaknes pretvaras u nesto carobno romanticno i drazesno....Sve pohvale sa moje strane...KISSSS...

Drangulije said...

radice- fantasticno je!
svaka cast na novim idejicama!

bensedin art said...

Ružice su me ostavile bez daha! Pa još opheklane!!! Kakva "bespotrebština"! Živo me zanima da li ih lakiraš, ovako na fotografiji ne mogu da ukapiram?

Unknown said...

`De se kupas` je jednostavna tehnika. Koristila sam pravi dekupaz-papir, ali moze da se koristi svasta... Najvise se koriste papirne salvete, slojevite.
Na povrsinu premazanu razredjenim belim lepkom se n e z n o postavi slicica, `potapkas` je istom cetkicom i razredjenim lepkom, pa kad se osusi - izlakiras! Nista lakse, a veoma efektno. Moze i lepak za tapete - tako kazu! Srecno!

Anonymous said...

Obozavam igre rijeci, ova posljednja - bespotrepstine- mi se jaaaako dopala....koliko samo bespotrepstina svi mi imamo oko sebe:))) I naravno ...obozavam romantiku u tvojim radovima, taj dodir proslosti , cvijeca i cipke :))

Anonymous said...

Radice ovaj ovalni sa heklanom cipkicom je diivan,prelep,zaljubila sam se istog momenta
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Anonymous said...

Crvenim i citam Vase komentare po sesti put.....ja, merakaaaaaa!
Ljubim Vas i hvala sto pratite moje radove.
Mislim da je dekupaz efektan - to je ocigledno, ali `transfer` mi vise `lezi` i mnogo je veci izazov!
Mima, reci `when`!

Unknown said...

Evo i mene posle ovolikih komentara,veliki pozdrav za vas zbog vas sam se ;navukla; na hladni porculan i sretna sam zbog toga.Odavno pratim vaš blog i učim od vas, vi ste mi učiteljica, a kakav ću ja biti učenik vrjeme će pokazati.Posle ovog vam je jasno šta mislim o vašim radovima.ŽELIM VAM JOŠ PUNO IDEJA

Diana said...

Prava romanticna pjesnicka dusa :-).Predivne bespotrebstine!

tamaris said...

moja drugarica je van svega ovoga i osim mog bloga i mojih radova ne gleda ništa drugo.ali tvojim radovima je skroz oduševljena,pa tako često kad dodje,zajedno pogledamo šta ima novo kod tebe :)
i ovog puta smo obe oduševljene,samo da vidiš kako je vrisnula-jao,šta je to uvećaj da vidim,brzo,brzo!!!
kisss od nas dve

Anonymous said...

Kao prvo hvala za peticu na mom blogu.He,he, za tromesecje.
Kao drugo (ili je ovo trebalo biti prvo)ove sa ruzama su ti VRH sto bi rekli klinci.Da se kupas, he, he slatko sam se nasmejala.Ovo samo ti mozes da smislis.
Ja sam slucajno moje nazvala "kojekakvosti".Ima na blogu, he, he.

Hvala ti za cestitku na blogu bombonjera i ja klik ona se otvori.E to nisam do sad videla.Gde ih samo nalazis i kad stizes?!

Anonymous said...

Imam i ja svoje uciteljice....hehehehe
Moju `Cercicu` koja je `u toku`, a Skrabalica, Zvezda , Drenka i Su su `stare lisice` na netu-u! Samo njih `pratis` i ne mozes pogresiti!
Ostavljaju `duboke tragove`!
Povramano se doooobrooo `izgugliram`...
Eto!

Nena3110 said...

Ruzice su prelepe, osecam kako mirisu.