Monday, November 3, 2008

Kreativna radionica na spratu Doma sindikata

Pokupila sam svoje `krpice za poneti`, spremila se za put u Veliki Grad ...
Osmeh na licu i radost zbog susreta sa mojom ( i samo mojom) teta Sekom koju nisam videla jos od Jesenjeg sajma cveca, ucinili su da sam putovala brzo i lako!
Poziranje na shtandu je moja omiljena zabava!
U tome me nije sprecila ni guzva oko postavljanja stolova i eksponata. Prostor nam se ucinio mali kada smo poceli da se `razmestamo`, ali ubrzo se pokazalo da je sasvim dovoljno mesta za sve. Sarenilo lepih stvari i poznata lica su ucinili da sve izgleda veoma zanimljivo i prisno.
Uostalom, dodjite da proverite! Ja sam uvek subjektivna i nije mi verovati samo na rec!
Ne znam zasto je snimak naseg standa `iskosen`... mozda je to namerno, a mozda je razlog sto sam se smejala i pricala dok sam ga `stvarala`. Obozavam da radim vise stvari u isto vreme, a to nije bas pametno s moje strane.
Ma, bas sam htela ovako - I did it in my wayyyyyy..... ( dalje se peva).......
`Kad napravi ovoliko nakita?` I sama sam se zacudila ...
Pojavila se moja draga Dada, donela mi `policu` i resila `ogrlica-problem`-e....
Hvala na pomoci, mila moja Dragana!
Subota je brzo prosla u dobrom drustvu. Tanja i Slavica su bile zadovoljne, sta mozete videti i sami po njihovim osmesima.
Kako i ne bi - `stavili smo prave stvari na pravo mesto`!

Pozdrav iz Beograda svima koji nisu bili sa nama u subotu u Domu sindikata!
Poziv svima koji posete Sajam racunara da se `popnu` koju stepenicu i dopune svoje utiske o racunarima utiscima o rukotvorinama!
Jer - sve je pocelo, ne tako davno .....
`.... Bili jednom covek i zena , sve su imali, ali jedna zelja im je bila neostvarena........ i onda....``
I onda je sve pocelo!

Masta i stvaralastvo idu ruku pod ruku od pocetka,
pocetka prve bajke,
prve zelje i mnogo snova!
Posle pocetka, sve je lako!

Uostalom, KK radi stalno, a mi cemo se sresti u subotu, pa cu Vam sve ispricati!

2 comments:

Nena3110 said...

Vidim, bilo je mnogo lepo.
I Tvoji radovi su kao san.
Na mom blogu su prvenci moje cerke. Svrati!

Unknown said...

Neno, radovi Tvoje cerke su divni i radjeni sa mnogo paznje... Sigurna sam da si beskrajno uzivla jer cerka `ide Tvojim stopama`!
Poljubac za obe i pozz!