Monday, October 20, 2008

Kako pobediti vreme?

Poljubac je vecan! Ostaje `zapamcen` u mislima i secanjima...
Poneki, poput ovog na slici , uspe da pobedi vreme, ostavi decenije za sobom i postane `Pretty Useless Little Present`.
Mozda ce, poklonjen nekome, izazvati novi poljubac koji ce nastaviti da traje ...
Neodoljive crno-bele fotografije se mogu pronaci na net-u. Sacuvane su od zaborava i na ovim mojim ``useless`-ima, kako ih neko nazva ovih dana na mom omiljenom forumu Moj Rucni Rad.
Cesto me pitaju gde pronalazim slike za `transfrisanje`... Google je cudo!
Nekoliko najzanimljivijih snimaka nastalih sredinom dvadesetih i tridesetih godina, potpuno besplatno, pronasla sam pomocu Photosearch-a.
Ostalo je bilo lako!
Malo `cold porcelaina`-a, malo pamuka, mrvica romantike.....
Uzivajte!

6 comments:

handmade by mima said...

odushevljavash me radice,svaki put kad otvorim tvoj blog vidim po neku novu divnu stvarchicu...

Nena3110 said...

Prelepo, vraća nas u vremena naših baka!

Anonymous said...

koja romantika, ma odlicni su ti ovi uselessi:)) Ipak, za sad glasam za "mama i kcerka":)))

Anonymous said...

Bas se radujem sto ima romanticnih dusa oko mene...spremite se za `romanticni talas` koji me dooobrooo `zahvatio` ovih dana!
Godine...hehehe...sta drugo moze biti!
Ugantabzivam u fotografijama sa pocetka dvadesetog veka!

Anonymous said...

Radice,molim te, hitno da napravis broseve od ovih transfera.
Onih sto se nose na crnoj somot traci oko vrata.
Prelepi su.

Anonymous said...

Gico, ideja je Tvoja - samo napred!
Hvala svima na divnim recima podrske!
Drago mi je ako sam uspela da Vas podsetim da je prava lepota neprolazna, a romantika i ljubav su uvek isti...i uvek tako razliciti!