Wednesday, October 15, 2008

`Mama i cerka`

`Cold porcelain` je veliki izazov za mene. Posle mnogobrojnih pokusaja sam najzad uspela da ga napravim `po svome`, mesajuci i kombinujuci razlicite sastojke.
Posebno sam sretna sto je moj prvi `transfer` fotografija majke i cerke! Romanticni prizor pun ljubavi, romantike i paznje i medjusobnog poverenja. Vreme nije promenilo prave stvari - u ovoj fotografiji vidim sadasnjost, proslost i buducnost.
Ljubav majke i cerke je jedinstvena!

`Srce u cokoladi` pruzeno na dlanu izgleda kao zalog velike ljubavi. Najsladji komadi cokolade su oni koje dobijam od sina. U svakoj njegovoj cokoladi je `pola-pola` za mene.
Obozavam cokoladu!
Uzivam u beskrajnoj ljubavi majcinstva kojom sam blagoslovena!
Radujem se ovih dana i ljubavi mama Sonje i sina Vuka koje nisam nikad upoznala, a veoma su mi dragi!
Dobrodosao nam, dragi Vuce!

7 comments:

Anonymous said...

Imam ja ovdje preskocenih radova, ali sta cu kad ih sve redovno i to vise puta ispregledam na forumu :)) Nego....ovoga puta sam te tagovala, pa prosetaj do mog bloga da vidis o cemu se radi .

Anonymous said...

Sh`a si mi radila???

Drangulije said...

e suzana je bas bila vredna...
ne znam sta sada da radimo- i ja sam isto uradila...
neka mi neko kaze ako ne moze da se duplira... da smisljam nesto drugo
:)

januar said...

Joooj, Srce u cokoladi... predivno je! Nisam ljubitelj cokolade bila, ali otkad gledam tvoje radove, 100 gr. je dobar pocetak hihih!
Ajde kod mene na blog, izabrala sam te za igranje :)

bensedin art said...

I ja sam te tagovala...

Anonymous said...

hahahahah eto ti sad! Sacekaj jos koji dan,da se skupi jos ljudi koji vole tebe da biraju, pa onda o jednom trosku odgovori na igru :)))

Anonymous said...

Radice, uciteljice MOJA.
Sta da ti kazem kad smo ja i tvoji radovi jos u ljubavi na prvi pogled i ti to znas.
LUK, he, he.To mi bila salata na stolu, ja i kad pravim salatu kreiram.No greota kad sam ga razvukla na baner on se "upropastio"Napravicu bolju.
Jer meni je ovo iz fotoshopa, mh....

Gica,tvoja ucenica