Friday, November 28, 2008

Kako `obheklati ` kuglice -TUT za `prokraftinatore`


Obecala sam da cu napraviti TUT o obheklavanju kuglica i obecanje sam ispunila!
Ko je spreman neka poseti moj PROKRAFTINATORSKI BLOG i neka se oproba!
Diana je bila moja `uciteljica` i napisala mi je tut o `obheklavanju` kuglica, a ja sam posle toga postala PROKRAFTINATOR koji podstice druge da rade slicne stvari!
Mozda bas u Vama `cuci i ceka pravi cas` neki mali prokraftinator ili antiprokraftinator....hehehe...videcemo!

5 comments:

Nena3110 said...

Sjajno, Radice!

Unknown said...

Hvala Neno!
Mozda ce neko odliciti da i sam pokusa da pravi `obheklane` kuglice. Bilo je nekoliko zainteresovanih, zato sam i napravila tut.

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Odoh ja da vidim tut! Bas si me obradovala,...a zatim heklicu u ruke pa da pokusam!

Unknown said...

Zoe je napravila prelepu ogrlicu od ovih kuglica kombinujuci ih sa filcanim - mnoooogooo je lepa!
I Zoe i ogrlica...hahahaa......