Thursday, November 27, 2008

Suncokreti za moju Mirku!


Nekoliko dana sam bila okupirana `dekupaz`tehnikom. Dobila sam divan salvet od moje mlade prijateljice Sare ( iz njene p o s e b n e kutije!) i prepoznala u njemu omiljeni cvet moje Mirke - suncokret!
Dalje je sve bilo lako i islo je samo od sebe.
Napravila sam i nekoliko `juslesa` i mindjusa, ali oni su sada dalekoooo.....
Planiram da je iznenadim ovih dana poklonom koji cu joj `postaviti` na stolic dok mi bude kuvala kafu i ` ne bude gledala`!
Znam da ce joj se dopasti!

10 comments:

bensedin art said...

Sladak je dekupaž skroz. Jedno vreme sam manijakalno radila sa salvetama, svuda sam ih stavljala. Lep hobi, u svakom slučaju.

Unknown said...

cudo jedno kako mogu svuda - bas svuda da se nalepe, jel` da?
`Sredila` sam i jednu flasu za mog tecu...hehehe.... idem da je `uslikam`!

Drangulije said...

Jao, pa ti si bas vredna... (ili radna, kako se to kaze :) a i vise pase tvom imenu!!!)
Meni se ovo jako svidja, pa se nadam da ce i tvojoj Mirki!

Apatinka said...

jao Radice, ovo je divno! Pa ne bi mi palo na pamet da se salvete mogu i na hrapavo lepiti :))))
svaka čast ženo svemoguća! :)

Unknown said...

Videla sam tipa koji je tako `dekupazirao` ceger - izgleda fenomenalno!

Nena3110 said...

Divno je Radice, jos na toj podlozi.
Odusevljena sam!

Nevenka Balunovic said...

Hej Radice, pa ti si opasno svestrana. Obozavam tvoju radoznalost - rekla bih da imas 22 godine. :)

Unknown said...

Samo da javim - Mirka je bila juce, popile smo kaficu, predala sam joj poklon...Mislim da joj se dopao, a da ce ogrlica `zavrsiti` kod starije cerke (sto mi je posebno drago!).

tamaris said...

bravo radice,ni ja nisam znala kao što shishka reče,da mogu i na hrapavo.hehe,kod tebe sve može!i ja imam jednu ninu,koja obožava suncokrete.dala si mi ideju!

Anonymous said...

That is really pretty :)