Sunday, December 14, 2008

Ruza je ...ruza!

Uzivanje je gledati rascvetale ruze dok napolju pada kisa.
Mali PULP-ovi postaju mindjuse i privesci na ogrlicama kao da ja na to nemam nikakvig uticaja, Odlucuju sami o velicini cipke koja ce ih okruziti, duzini ogrlice na koju ce se okaciti....
Heklica da radi sama, a konac nikako ne nedostaje - kao da se ne trosi....

Obheklana perla je postala dugmence, a mala crvena ruza je izabrala da postane medaljon. Sta da kazem? Drugu, rasparenu sam morala da postavim na malo duzi lancic...i eno - vec se `shepuri` po Centru ...

Nisam sigurna da li mogu da napravim jos jedne ovakve mindjuse ...
Jos nekoliko `dekupaz-plocica` ceka da postane nakit, a ja stvarno ne znam sta ce od svega toga postati na kraju...
Uostalom, ovih dana sam dobila nekoliko divnih komada nakita od svoji `virtualnih` prijateljica. Sigurna sam da ce me utesiti!

10 comments:

Nena3110 said...

Kraljica je kraljica! Uvek!

bensedin art said...

Kao što reče Nena, stvarno si kraljica! Dopada mi se ovaj izgled bloga!

-beljkasdizajn- said...

hej... mislim da si ovim ruzama prevazisla samu sebe...
iskreno, od tebe nisam ni ocekivala drugo .... samo najbolje...
svaka cast draga...
milena

Anonymous said...

Hvala, Vasi komplimenti su preterani, ali veoma mi prijaju!
Dodjite mi ponovo!
Pozz

Vedrana said...

Radice, vaši radovi me neodoljivo podsećaju na neku seosku idilu. Kućica u cveću (ruže penjačice i dosta bršljana), kamin ukrašen porelanskim vazicama i tanjirićima, na stolovima heklani miljei, a na zidovima slike pasa i konja.

Retko ko može da dočara takvu toplinu kao vi.

Anonymous said...

Ja se iznova zaljubim svaki put kada otvorim tvoj blog...ove ruzice su mi se dopale "na prvu loptu" ali ovako obheklane....stvarno si me oborila skroz,prelepo!Sad sam kao na iglama,cime li ces sledeci put nadmasiti samu sebe...:)
:*

Apatinka said...

Prelepo Radice!!
Kao vremeplov u prošlost... :))

Anonymous said...

.....pa da na kraj sela iznikne! I samo da znas, ako sad padnem u sevdah bicete krivi ti i Djole!!!!

tamaris said...

prekrasno!!!

Anonymous said...

Vase reci su za mene veliki podsticaj i komentari kojima mi saljete inspiraciju su neiscrpni izvori ...
Hvala sto ste svratili i rekli ove lepe reci, ljubim Vas!