Tuesday, December 16, 2008

Fabric Necklace

Letos sam otkrila `fabric necklace`. Moram priznati da mi se bas i nisu dopale nesto narocito.
Bilo je leto, toplo i suncano vreme mi je odviklo misli na drugu stranu.
Ovih dana sam napravila nesto sto lici i na ogrlicu, Fabric Necklace.....
Ovako sam to zamislila da treba da izgleda!


Materijala je bilo vise nego sto sam ocekivala, vremena takodje!
Rajf za kosu koji ne nosim ( a cuvam ga iz sentimentalnih razloga) sam oblozila ostatkom materijala......
E, onda sam videla da imam jos perli, pa sam morala da napravim i narukvicu!
`Fabric` komplet ......to je to!

Koristila sam dugu traku koju sam zasivala u crevo i punila plasticnim perlama. Perle su bile male, pa sam ih oblagala tankim komadima sundjera.
Tako su postale vece i meke - veoma `prijatne` pod rukom.
Koristila sam jos `neprirodnih` materijala.....hmmmmm......
Prstenovi izmedju perli sluze samo za ukras , od plastike su mada izgledaju kao metalni. Bas su lepi, zar ne?
( Ja sam im `oprostila` sto su `vestacki`...)
Veci razmaci izmedju perli su ispunjeni komadima sundjera. Jedan takav deo sam napravila i na narukvici - tako da se moze istezati da se lakse stavi na ruku!
Trazim plisanu traku da `poshijem shav` na rajfu sa unutrasnje strane....bice i to , ovih dana.
Nadam se da sam dovoljno objasnila ovaj svoj `krafterski poduhvat`....
Nece dobiti natpis Radica Art Jewelry, ali cu ga zato `slatko` nositi ove zime!

11 comments:

Apatinka said...

Prelepo Radice!! Ideja je fantastična, i prava je "zimska" :)))

Drangulije said...

Odlicna izvedba... :)
Super deluje sve zajedno...

bensedin art said...

Izgleda skroz zanimljivo i prava je stvar za ove hladne dane. Ne izgleda mi baš jednostavno za pravljenje, ali verujem da ćeš ga nositi s uživanjem!

Miroslava Panic said...

Lijepo za gledati, a čini mi se i da je ugodno za nositi...

Anonymous said...

Na `prokraftinatorskom blogu` sam malo detaljnije objasnila kako sam pravila ovaj komplet...nije komplikovano - naprotiv!

Anonymous said...

Ma ideje su ti za desetku,a i izvedba....Ti bas ne mozes da "promasis"...BRAVO.....A bojaaaa...bas extra !!!Kiss

Anonymous said...

Hvala katty, tvoje misljenje mi je veoma bitno1

Anonymous said...

Gledala sam i ja te "fabric necklaces", ali su mi bile samo jedna dobra, nerazradjena ideja. Medjutim, ovako na tvoj nacin to postaje jedna dobra, izuzetno razradjena ideja :)) Odlicno izgleda!

Unknown said...

Hvala Su! Super bi se slagala uz one Tvoje divne rukavice!

tamaris said...

Da,baš na tvoj način!sve dobija potpuno drugačiji izgled.Mislila sam da je filc,pa mi se onda učinilo da je heklano!I potpuno se iznenadila,kad sam pročitala šta je u stvari.E to je još jedan veliki plus!
Bravo!

Unknown said...

Hvala Zvezdice!