Monday, December 22, 2008

Igra perlica

Kraj godine je blizu.
Razmisljam o nastupajucoj godini i imam samo jednu zelju....neostvarljivu!
Zelim da sve ostane ovako kako je sada!
Znam da je zelja naizgled skromna, ali nije.
Ogromna je i veoma tesko ostvarljiva.
Kad malo bolje razmislim ... onaj san iz Trnove Ruzice, u kojem sve stoji i ne menja se godinama me je uvek plasio i bio najstrasniji deo bajke.
Izgleda da i nije tako lose sto se neke zelje ostvaruju samo u bajkama, zar ne!

Verujem u bajke.
Mislim da je svaka bajka prica iz stvarnog sveta, ostavljena nama na dar da bi stvarnost doziveli lakse i lepse. Bajka daje nadu i ocekivanja koja se na kraju uvek ostvare na najbolji moguci nacin.
Treba sto duze `ostati dete` i verovati,
i nadati se ,
i ocekivati neocekivano,
i radovati se svemu ....
Treba se igrati........
Htela sam da napravim red medju perlicama, ali su one to `odbile`.....
Mislila sam da cu ih novim bojama ulepsati, da cu ih `mashe`-om promeniti i uciniti upotrebljivim...
Mozda bi ih `dekupaz` ulepsao dovoljno da postanu `noshljive`.......
Nista od svega toga se nije desilo!

Perlice su se razigrale u mojim rukama, izmesale sa odbacenim koncima, uplele i ucvorovale u neobicne oblike novogodisnjih jelkica, ukrasa i privezaka...
Ozivela je!
Najednom se pojavila preda mnom - rasirenih ruku , gledala me bez ociju i sela na moj dlan poput Palcice. Uplela sam joj kosu i ukrasila je perlicama kao sto sam to radila nekad svojim lutkama.
Vreme je stalo!
Zaustavila se planeta, vratila se igracka u moje ruke i ponovo sam bila devojcica koja cita Trnovu Ruzicu i strepi da li ce Princ uspeti da savlada nepremostivu ogradu oko dvorca...

Jutros sam okacila novi privezak za kljuceve...da malo `promenim`.
Znam da ce ga brzo zameniti neki drugi ...
Mozda iz neke druge bajke?

10 comments:

bensedin art said...

Devojčica je mnogo slatka, i za ključeve i za jelku!

Milica Bubanja said...

Kakva preslatka stvarčica!
Radice, istakla sam tvoje mindjuše u mom blogu, dodji da vidiš!!!
http://milicab.blogspot.com/2008/12/magija-broja-5.html

Vedrana said...

Kada je neko kreativan onda nema pomoći. A još kada mu perlice same šapuću šta da uradi sa njima...

Kada bih imala kola ovakava devojčica bi se lako mogla naći na retrovizoru. Ili na komandnoj tabli.

Drangulije said...

divna prica i divan privezak radice...
svaka cast!

Nena3110 said...

Razumem Tvoju zelju!
ja zelim da Ti se ostvari, jako to zelim!

Anonymous said...

Hvala na divnim komentarima!
Palcica je vec danas dobila najbolje moguce `drustvo`!
Po onoj narodnoj - nije kome je namenjeno.... `Palcicini drugari` su na kljucevima mojih ukucana.
Verujte - to mi je NAJVECI kompliment! Htela sam da obradujem koleginicu sa posla,
Cajka, u pravu si....hehehe...sada nam treba komandna tabla...

-beljkasdizajn- said...

svaki put me vise odusevis radom a vise pricom...
ti si me odusevila privjeskom :)

Anonymous said...

Divan je osecaj napraviti nesto malo i privuci paznju takvih majstora rukotvorina!

Anonymous said...

Jos jedna od Radicinih neiscrpnih ideja.Sad mi treba onaj smajli sto se klanja.Srecne praznike ti zelim i da ti se sv zelje ostvare.

tvoja Gica

Anonymous said...

Hvala, i ja Tebi zelim sve najlepse!