Thursday, January 15, 2009

Gde ste `Macke`?

Lutajuci net-om ovih dana, naisla sam na mnogo zanimljivih stvarcica... Najvise paznje su mi privukle nedostupne stvari koje sam videla na sajtovima za prodaju repromaterijala ....


Peruanske perle u obliku zivotinja.... imala sam sta i da vidim - MACKE!
Spasoju i meni su se posebno dopale cetiri macke izradjene od kosti (?), pa sam odlucila da ih napravim.
Zatim sam pocela da preterujem, kao i obicno...
Mackama sam dodala klupce, a `Dve macke` su odmah postale privezak na pamucnom lancicu.
`Velika macka` - veliki problemi! Nikako nisam mogla da je smestim na lancic. Zato volim macke, jer su divlje i neuhvatljive....
Pokusala sam na razne nacine, nekoliko puta.... i na kraju je `pristala` na meki pamucni lancic i klupce u prirodnoj boji konca.
(Kada se isprlja od igre i nosenja, lancic se lako skida i pere!)
`Ptica` je bilo lako `ubediti` da sleti na vec oblikovan privezak i zatim dodati detalje heklanjem i dodavanjem sitnih drvenih perli.
Tanak pamucni konac moze da se omota vise puta, a perlice su `uheklane` tako da se ne pomeraju. Izgleda da je `Ptica` odlucila da napravi gnezdo bas na mom dlanu...


Sasvim sam sigurna da je i `Jato` negde u blizini .... ali to ce biti neka druga prica!

14 comments:

Drangulije said...

Hello Radice...
Ove macke su super! :)

bensedin art said...

Macke su vrhunske! Odusevljena sam!

Unknown said...

Pa kad ste ih pre videle,...hehehe...
Bas ste `macke`!

Unknown said...

Pa kad ste ih pre videle,...hehehe...
Bas ste `macke`!

Anonymous said...

Obozavam tvoje radove i tvoje radove...idealan spoj <3
:*

-beljkasdizajn- said...

prelijepe su mackice,ali je ptica moj favorit...
divno radis :))) kiss

tamaris said...

uživala sam čitajući post,nestrpljivo čekam tu neku drugu priču.
genijalno kao i uvek,prelepe su mace,a i ptica.
kiss

Unknown said...

Pa lepo kaze moj Teca da se `manem tih sitnica` i pocnem da pisem.....hahahaha...
Za sada moze i ovako!
Hvala sto me gledate i citate, :)!

tamaris said...

pa to ne bi bilo nimalo loše ;)
baš bih volela da te vidim,ustvari čitam :):):)

tatamata said...

Extra su ti ideje. Bas originalno.
Svaki put me odusevis.

Unknown said...

Toliko se radujem sto si me posetila i sto Ti se dopadaju moji radovi!
Navrati ponovo kad te Relja `pusti`!

Anonymous said...

Hello!

A very nice blog!
The work is so lovely!
Have a good week
Lisa

Unknown said...

Thank you Lisa!
Have a good week to!

Sadia said...

Radica you have crafted some very pretty jewelery . Lovely designs !
Take care.