Wednesday, January 14, 2009

Strpljivo sedim pored novogodisnje jelke vec dve nedelje. Deda Mraz je ove godine velikodusno ispunio moju najvecu zelju, a svakodnevno se pod jelkom pojavljuju novi i novi pokloni!
Poklon je stigao iz daleka, cak iz Zemuna.
Moja draga kuma Ljubica se razbolela, ali je to nije sprecilo da organizuje Deda Mraza , uz kumovu pomoc, da me obraduje Kolacima koje je ona sama pravila (mmmmm...!) i paketom Das-mase!

Gomila kolaca je znatno umanjena dok sam pronasla foto aparat, a i gomila Das mase je prilicno umanjena jer nisam mogla da se zaustavim kad sam otvorila paket.
Oblikovala sam je, bojila prehrambenim bojama, lakirala akrilnim i Deco lakom, stavljala transfere..... i nisam uspela da potrosim ni pola paketa. Kada se tome dodaju privesci koje sam pravila od bele i crene Das-mase koje mi je poslala Nena - stvarno ce mi trebati pomoc patuljaka pomagaca da sve ovo sastavim.
Mozda je ovo ipak slika za moj `prokraftinatorski` blog....?
Uostalom, prvi cete saznati sta je dalje bilo......posle Nove godine!
Srecna Nova godina!

No comments: