Friday, January 9, 2009

OD SRCA

Cini mi se da praznici prebrzo prolaze.
Volela bih da Vam pokazem bar deo nakita koji sam pravila za praznike, na poklon mojim prijateljicama i rodjacima.
Ovoga puta sam koristila gotove komponente jer prosto nisam mogla da odolim njihovoj ekonomicnosti i bojama. Brzina sklapanja i izrade je bila presudna.
Ipak - sve sam pravila OD SRCA i od mnogobrojnih malih `srca` koja sam dobila u raznim bojama i od razlicitih matrijala.

Srca od kristala, crvena i sarena srca, kuglice koje su se skoro same `kacile na udice`...
Nikada ne bih pomislila da biserne perle nanizem na metalni lanac, ali ovu oglicu sam namenila `snaznoj zeni` i nadam se da ce joj se dopasti.
Perle boje vina su me odusevile i mislim da sam najvise njih koristila. Nazalost, slikala sam samo nekoliko narukvica...sve su toliko slicne, a opet, toliko razlicite.
Crvena boja je donela radost i `uplela` zajedno biserne i staklene kuglice ... jos jedna novost za mene. Uzivam u mesavini materijala koja je neocekivana i odupire se nepisanim pravilima `komponovanja`.
Sasvim sam sigurna da je to uticaj mojih mladih prijateljica sa foruma Moj Rucni Rad koje me oduseljavaju, skoro svakodnevno, svojim smelim i neocekivanim kombinacijama.

Veseli me zveckanje perli koje vise na narukvici tako da se neprestano `igraju` na ruci... Uvek pomislim na Zoe jer mi je njena narukvica prva `legla` na ruku.
Braon staklena perla koju je trebalo u jednom potezu postaviti na lancic . To me je podsetilo na moju dragu Katty koja me je naucila da se alka sme savijati
s a m o j e d n o m
( moze vise puta, al` nije to - to...!)...

Pronasla sam lancic i perle koje su se `slozile` sa nekoliko Miminih fimo-perlica koje su mi posebno drage. Neobicna bebi-zelena boja je bila jedina `veza` izmedju fima, kamena, sedefa i bele metalne kopce koju sam dugo cuvala...

Pored perlili u obliku srca, OD SRCA sam obheklala nekoliko perli pamucnim koncem da unesem malo topline na ovaj hladni, metalni lanac...

Zimski praznici se jos uvek nizu jedan za drugim. Januar nam je ispunio zelju koji su mnogi od nas zarko zeleli - pao je sneg!
Belina snega i hladnoca koju donosi nestaju pred poklonima koji se daju OD SRCA!
Ne zalite svoja srca - sto ih vise dajete postaju veca i ima ih vise za davanje!

2 comments:

bensedin art said...

Obožavam narukvice koje zveckaju, divne su! Posebno su mi se dopale one crvene.

Drangulije said...

vidi se da je od srca. samo neka tako i ostane.