Friday, February 20, 2009

Couple On The Wall



Veoma sam uzivala dok sam sklapala ovaj PAR u celinu iako je bilo mnogo sitnica koje su mi zadavale `muke` da zavrsim zapoceti posao.
Zatim sam dobila porazavajuce pitanje - A STA JE TO?
Malo je nedostajalo da sve ne zavrsi u otpadu....


Ipak, PAR ukrasava moju stonu lampu, a dobila sam i divan post od Artdone:

"...Pa kako shta je.....? Zar nije ochigledno da je to jedan divan , ali veoma mlad par, jako zaljubl;jenih ljudi.... Mislim da su podjednako zaljubljeni, ali je on svakako fasciniran njom i ona je svesna toga, pa mu se sve vishe umiljava i ocharava ga svojim ljupkostima.......i u tome je neumorna, tako da je svakog trenutka sve sladja, a on sve ludji za njom........ Radice..... ovo da ti bude uvek negde na vidiku i neka ima upotrebnu vrednost svakodnevnu, jer podseca na pochetnichku ljubav dvoje divnih pa ja bih rekla pocetnika tinejdzera........Imaj ih u sebe i drzi se ti njih... i ima sve da prodje, kada naidje da boli...... laugh Uzasnu inspiraciju sam dobila da pishem o njima, kao shto vidite... Nastavk sledi drugom prilikom...... "

Hvala Artdona!

16 comments:

joe* said...

ih pa shto u kantu, bash su slatki!
hihihi

:*

A3-handmade said...

Sto je ovo slatko! Nisi valjda bacila?!?!?

Drangulije said...

ohh... odusevljena sam! predivno je uradjeno!

Anonymous said...

E ne znam sta mi je ljepse, to dvoje blesavo zaljubljenih tinejdzera ili Artdonin komentar? Hvala vam objema, bas ste me raznjezile:)))))))

Unknown said...

Vidish li taj mali biser koji ih povezuje?
Tinejdzeri?
Mozda ... ali ne mora da znaci!

Anonymous said...

Tinejdzeri u dusi !!!!!

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Da, daaa .... hahaha....deslzhid
Od te `bolesti` nema leka!

bensedin art said...

Ma k'o bombone su!

Rada Danilovic said...

Ma luckasti su načisto u svojoj igri...kao i ova moja drugarica Donka ; )

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Mislis - nasa Donka?

Nena3110 said...

Lepo, kao i uvek, puna si ideja i imaš vešte ruke. Par divno izgleda.

A3-handmade said...

Mislila sam da je to rad za konkurs. Baš odgovara temi.

Rada Danilovic said...

Da...upravo tako...Radice zašto? Mada...možda je i bolje ovako ; )

Nevenka Balunovic said...

Bas mi se dopadaju, ne znam zasto si nezadovoljna.