Thursday, February 26, 2009

Klimtova Sirena

Najdivnija bica se kriju u tajanstvenim dubinama maste .
Sirene svojom nevidjenom lepotom i tajanstvenom, carobnom pesmom zaplicu puteve i najiskusnijim moreplovcima.
Mornari neumorno sire jedra i bacaju mreze.
Uzalud - nije im dato da vide i da cuju ono sta se ne da videti i ne da cuti obicnim ljudima.
U uglu Klimtove slike se pritajila Sirena.
Dozvala me je snenim pogledom i sjajem mora koji joj se upleo u kosu prepunu suncevih zraka zarobljenih u morski sedef.
Ukrala sam je lako...
Namamila sam je decjim snovima i svetlucavim prahom prica koje sam cula u detinjstvu.
Cuvam je na jastuku i pokrivam uspomenama...

2 comments:

Aleks said...

Radice kao da si znala da mi uteha treba,sestra od ujaka koja mi je jako draga bila je iznenada preminula,otišla bez pozdrava,jako sam tužna,nisam joj ni na sahranu mogla otići.
A onda podigoh glavu,otvorih oči kad ono,gleda me predivna sirena!Radice,umetnice,pesnikinjo hvala ti od srca što deliš sa nama ovakve lepote,pozdrav od Sandre.

Unknown said...

Hvala Sandra ako si nasla utehu...
ali ja ne zasluzujem tako velike reci.
Sirena je reprodukcija kojom sam htela da izrazim svoje divljenje pravom umetniku - Klimtu.