Saturday, April 11, 2009

The Sisterhood Reward

Cudne stvari mi se desavaju ovog proleca!
Pronalazim zaturena pisma ...
Ljudi koje sam (nekada davno) zaboravila se ponovo vracaju u moj zivot - kao da se nismo ni rastajali.
Snovi i secanja na davne dogadjaje su toliko jaki da ih osecam i dok sam budna.
Sunce prejako greje i sklanjam se u hladovinu dok smisljam razloge i opravdanja zasto JESAM ili NISAM uradila stvari koje su od mene ocekivane...
Sretna sam jer su mi se ostvarile davno izmisljene zelje i sada su moja stvarnost.
Uzivam u `povratku u proslost`.
Mnoge divne ljude sam izgubila dok sam gazila kroz zivot, a da to nisam ni primetila. Sada je kasno da mi bude zao, trebalo je da budem pazljivija...
Koliko lepih uspomena je sacuvano u starim kutijama proslosti!
Pluca su mi ispunjena mirisima mladosti i smehom prijateljskih lica koja me gledaju iz pozutelih koverata.
Divno je dodirnuti trenutke proslosti!
Zatim mi je SANDRA poslala divan poklon - Sisterhood Award!
Hvala Sandra, oduvek sam zelela sestru!
Podsetila me je da sada imam VAS i da ne smem zaboraviti koliko ste mi pomogle da se `smestim` ovde na Net-u.
Posebnu zahvalnost dugujem Neni, Diani, Suzani, Tanji, Tamari, Veri i Ani i zaista ih smatram svojim `starijim sestrama-blogerkama` koje su mi velikodusno otvorile vrata Blogolenda!

Moje drage, mlade prijateljice ( od kojih neke planiram da `usvojim` ili sam ih vec `usvojila`....) ulepsavaju moje blogerske dane tako da ih smatram `mladjim sestrama-blogerkama`.
Katarinu i Mimu sam vec `usvojila`...
Posebno volim Shishku i veselo drustvo sa njenog foruma Moj Rucni Rad ( moracu
d o b r o da se potrudim da nekoga ne izostavim....( sorry,:)***!):
Angelina, Andjelcic, Beljka, Bily,Branka, Buba, Cajka, Dragica,Igorius, Januarka, Joe, Kristina, Milica, Miroslava,Nadica,Petrija, Rada,Scary, Suki,Unikorn, Vrednica,Zenit, Zoe, Zorica,...
Bice mi drago da preuzmete `sestrinski bedz` i postavite ga na svoje blogove, drage moje !

10 comments:

Nevenka Balunovic said...

Draga Radice,
hvala ti od srca za divan tekst i sto si mislila na mene.
Zaista sam srecna sto te poznajem.
Budi mi uvek ovako kreativna, zivahna i produktivna.
Nena :)

bensedin art said...

Sestro slatka,
hvala lepo! A mnogo mi se dopada i novi template!

Suzana said...

I meni se dopada novi "look":))) Hvala ti na bedzu i lijepom gestu :)

Miroslava Panic said...

Radice hvala od srca... Lijep pozdrav!

Anonymous said...

:*********
:)))))

Škrabalica said...

Hvala Radice!

Aleks said...

Zdravo sestrice,Mnogo ti je lep blog,nadam se da uživaš u proleću,ja nikako da prizdravim skroz pa da krenem u proletnje pripreme balkona i mojih biljaka,one su mi najbolje prijateljice.Moraću da tražim pomoć jer nemogu sve sama,šteta jer to me je sve ove godine izvlačilo iz raznih depresija.Pozdrav i sve najlepše,mnogo inspiracije i kreativnosti kao i dobrog zdravlja,Sandra

Unknown said...

Hvala Vam mile moje!
Priredicu Vam malu setnju kroz moju basticu i zamislicu da ste sa mnom!
:)***!!!

Diana said...

Hvala ti puno draga moja sisterice blogerko ;).
I naravno, moram i ja da pohvalim novi izgled bloga!

Unknown said...

;)***!!!
Hvala sestrice-blogerke!