Wednesday, April 1, 2009

Hvala Cajka!

Cajka je `gospodarica perlica`, divna mlada umetnica cija masta i strpljenje nemaju granica. Uzivam u svakom komadu nakita koji napravi i zato mi mnogo znaci nagrada iz ` njene ruke`.
Nadam se da cu je licno upoznati ovog proleca!
Koristim priliku da nagradu dodelim mojoj dragoj i neumornoj Drenki koju volim da zovem Makedonsko devojce... Odusevljava svojim duhom i sposobnoscu da sve sta vidi , nekom svojom carolijom, pretvori u nesto sasvim novo i neobicno!
Vrednica je zena zlatnih ruku i majka divnog Relje koji joj je najveca ljubav! Divni radovi koje pravi su me podstakli da i sama pocnem ponovo da heklam!

4 comments:

tatamata said...

Ooooo, pa hvala za lepe reci.
Radice zeno s dusom velikom k'o kuca.
Drago mi je da sam i ja nekoga podstakla u zivotu, pa makar to bilo heklanje. Nadam se da ti lepo ide.
Pozdravcic.

Vera said...

Hvalaaaa!!!!
Cjenimm tvoj misljenje!

Unknown said...

:)***!
:)***!

Aleks said...

Draga Radice ceka te nagrada kod mene specijalno za sestre,nema pravila duso,ja ne volim takva pravila gde stalno nekog ne odabires,tako da biraj koliko hoces sestara,znam da ces ti to super uraditi kao i sve ostalo,voli te Sandra.Ako hoces naravno,nije do moranja nego od srca,ciao