Wednesday, July 22, 2009

Moja istina

Draga Dunja me tagovala i ocekuje od mene da napisem 7 istina u koje verujem. Drago mi je sto je zanimaju moji radovi i moji stavovi i jedva cekam da i sama procitam sta cu napisati o sebi!
1) Zivot je more - to je istina koja me vodi kroz zivot!
Zivot je nepredvidiv, divan i velicanstven u svojoj velicini bas kao i more... a mi smo samo `sitne ribe u moru plavom`!
Uzivam da ` plivam` i zahvalna sam sto sam`sitna riba u moru plavom`!
2) Ljubav je svuda oko nas - treba je traziti i pronalaziti u svemu, nositi je u sebi i deliti nemilice!
Jedino tako vredi ziveti ! Volim sve i sve zelim da upoznam, probam i razumem!
3)Istina je da razmazim sve koje volim i da nemam mere u osecanjima. To najvise oseca moja porodica i znam da im ponekad zbog toga nije lako...
Volim da preterujem!
4)Istina je da sam krajnje subjektivna kada su moja deca u pitanju ( ...odavno vise nisu deca, ali jos im to nisam priznala.....haha...) i da sam beskrajno ponosna sto su izrasli u prave ljude!
Obozavam ih!
Ja sam `najsretnija mamapatka na svetu`! ( Ko gleda crtace, zna sta to znaci!)
5)Istina jeda sam naivna , da volim da ugadjam sebi i da se trudim da radim samo stvari koje volim.
To mi ne polazi bas uvek za rukom, ali ne odustajem ... pa imam blog, zar ne!?
Kazu mi da `zivim u kucici u cvecu`... To je to!
6)Istina je da ne trpim laz i glupost i da za to nemam vremena i razumevanja i veoma se trudim da ne budem u takvom okruzenju... Necu!
7) Istina je da sam naucila da je zivot kratak i da se ne treba plasiti kraja - i to je deo zivota!
Treba ciniti dobra dela jer se samo tako moze `produziti` zivot!
...Toliko za sada..a ima toga jos........ :)
Volela bih da saznam kojih 7 istina o sebi mogu da opisu:
Kristina
Megi
Djurdja
Vesna
....jer ih mnogo volim !

10 comments:

Drangulije said...

romanticno... slatko...
svaka ti cast! kako ti lepo radis...

:)

Unknown said...

Drago mi je sto Ti se dopada i hvala sto uvek imas lepe reci za moje radove.
Mnogo mi znace Tvoje reci da nastavim da radim i dalje, :)*!!!

dunja said...

E pa Radice ova me ogrlica oduševila. Stvarno je baš po mom ukusu

Dana said...

Prelepa ogrlica od izuzetne zene :)

Kristina Kecman said...

Radice, kao i uvek, divan rad. Nežne boje, primerene godišnjem dobu, i tvoje zlatne rukice da naprave ovu divotu. Bravo!!!

Anabela Miranda said...

Nice speech which I more or less understood, once I read it in poruguese, translated by google!!!
And I loved your necklace and the nice color you used.
'bye

Anabela Miranda said...

Nice speech which I more or less understood, once I read it in portuguese, translated by google!!!
And I loved your necklace and the nice color you used.
'bye

Unknown said...

Thank you, I am glad you like it!
Hvala drage moje, mnogo mi znace Vase reci i podsticu me da i dalje pronalazim i pravim neke lepe stvari, :)*!!!

IsisMotherOfGOd said...

jao jedva sam otvorila sranicu :(
jako spot internet!! no medjutim hehhe ovih dana bi trebalo da se sprovede u delo "nesto svasta" sto sam zamislila tako da ce biti i brzog interneta :D a tada cu da odgovorim na tagg ako ne zamerate :)
vidimo se u sredu!! Lav salje poljubac :*

Unknown said...

:)********........!!!
Poljubac jednog LAVA vredi vise od 1ooo drugih poljubaca!