Friday, July 24, 2009

Something Old Something New

Siguran znak da starim - pronalazim stvarcice na neocekivanim mestima koje me podsecaju na ljude i dogadjaje koje sam `izgubila` .....negde...... nekako.... daleko...
* * *
Heklana kragnica je bila ukras na ljubicastoj haljini ( pored nezaobilaznih `zabica`) koju sam ponosno nosila dok sam iscekivala da se rodi moja Cercica. Haljina je poklonjena nekome kome je bila potrebnija nego meni, a kragnica se zaturila na polici u ormaru. Cekala je dovoljno dugo i postala `something old`...
Swarovski kristali su divni, a biserima nisam mogla da odolim .
Srce im je od kristala a `obuceno` je u neznu i svilenkastu glazuru od bisernog praha - odmah sam shvatila da sam otkrila `something new`!
Lako sam povezala staro i novo!
Setila sam se starih prijatelja i pomislila na nove i one koje cu tek upoznati.
Zlatna atlas traka koju mi je namenila Bily , moja prijateljica - blogerka , spojila je moje uspomene na davne dane i podstakla nadu da jos toliko toga tek treba da se desi.

9 comments:

Škrabalica said...

Prelepo Radice!
I priča, i ogrlica! Kao iz bajke ;)

Moni said...

Prekrasno! Poz. Moni

Unknown said...

Hvala na lepim komentarima - uvek me obraduju i oraspoloze!
Lepo pozdravljena Moni! :)*!!!
Draga Ana, tvije reci su mi veoma vazne, saljem dva poljupca, :)* i :)*
za svaku devojku po jedan!

Drangulije said...

Eeeh... a ja se bila uplasila da ce moja traka ostati neupotrebljena, :) jer je tamo gde sam ja stavila bila visak... :)))
Ali, vidim da si je lepo uklopila... kako u samu pricu, tako i u ovaj predivan komad nakita!

Kristina Kecman said...

Zanimljiv komad, odmah da se stavi u neki izlog, na svetlost, da ga svi vide!!!!

Unknown said...

Pade mi kamen sa srca, draga Bily!
Dobro je sto Ti se dopada kako sam iskoristila traku - pa rekla sam ti da mi se svidja, :)*!!!
Nisam se ni setila `za u izlog`....poslusacu Te, draga moja pametnice, :)*!!!

bensedin art said...

I ja sam imala heklanu kragnicu kao dete! Jako si je lepo "reciklirala"!

Nena3110 said...

Dugo, dugo nisam dolazila, i vidim da sam puno izgubila, puno uzivanja u Tvojim sjajnim idejama i prelepim radovima.

Anonymous said...

Predivna je radice,stvarno si me odusevila...nishta manje nisam ni ochekivala od tebe :*
Odushevljava me shto je za svaki komad vezana neka lepa pricha :)