Thursday, August 27, 2009

Lako je prepoznati mog ANDJELA!

9 comments:

Moni said...

Prekrasno! Poz. Moni

Kristina Kecman said...

Divno i tako starinski. Posebno, bas kao i ti, draga Radice!Bravo!!!

anima.art said...

Originalno, elegantno...

Sylvia said...

Jako lepo! Sviđa mi se!

Unknown said...

Hvala devojke! :)***!
Nadam se da i Vesna uziva dok je nosi bas kao i ja dok citam Vase komplimente!

ღandjelcicღ said...

Draga moja, HVALA hiljadu puta! Hvala! :*
Naravno da uzivam dok je nosim, i narukvicu naravno! :) Napravicu josh par profi fotkica sa ogrlicom, da mozesh da ulepshash svoju galeriju predivnom ogrlicom! :) :***

Zana said...

Prelepa je ogrlica, a malo sam pregledala i arhivu i dopada mi se tvoj nakit, jako kreativno.

decomondo said...

Ne mogu a da se apsolutno ne slozim sa svima vama! Ima stvarno necega posebnog u Radicinim radovima, zar ne?
Radice, na predivan nacin umes da iskombinujes staro i novo, da prevedes nase kulturno nasledje u najmodernije trendove, da nas uvedes u bajkovit svet romanticnosti i elegancije u kojem je sve moguce!

Unknown said...

:)***!!!
Posle ovakvih komentara mogu samo da se zahvalim i da pocrvenim !
Hvala vam sto primecujete i osecate lepotu u nakitu koji pravim i koju zelim da podelim sa Vama!
Zivot je BAJKA!