Saturday, August 15, 2009

POD KRILIMA LEPTIRA

POD KRILIMA LEPTIRA  nije mesto za skrivene tajne, ukradene poglede i neizrecene misli. Tu se sve vidi, sazna i pokaze u punom sjaju.





Ponekad sjajne sare i lepota leptira unesu zabunu. Radoznalci tada odlutaju prateci krivudave linije zavedeni i zaneti svetlucavim tragovima leptirovih krila.









 
Moj Andjelcic ne miruje...
Rasula je sarene perlice po pamucnim nitima sa istoka  koje je Biljka pronasla i dala mi na dar. 
Prepleli su se radost zbog dobijenih poklona, bliskost i daljina...
Sleteo je zaboravljeni leptir iz Cercicinog detinjstva i sve to smestio POD KRILA LEPTIRA.
                  

7 comments:

ღandjelcicღ said...

♥♥♥

Unknown said...

Veoma mi je bilo vazno da se Tebi dopadne, :)***!!!

Kristina Kecman said...

Meni se jako dopada ovaj zicani leptir-covek:)))

bensedin art said...

Leptir ili čovek, kako god, je fantastičan! Jako mi se dopada!

Unknown said...

Moram da se pohvalim da je leptir rad moje Cercice kada je bila maturant. Ukrasavao je njen maturski pano, a ja sam ga sacuvala za uspomenu.
Ko bi rekao da ce ponovo biti zapazen posle toliko godina!?

Drangulije said...

:) :) <3

ღandjelcicღ said...

Meni se dopadaaa :))))))))