Friday, August 7, 2009

RESTLOVILISTE

Preturam po restlovima i trazim sjaj u zaboravljenim perlama...
Uplicem paucinom zaboravljene niti i vracam sjaj ugasenim zvezdama.
Pozelim zelju i cekam da se pojavi DOBRI DUH koji ce doneti svezinu i novi bljesak.
Obasjace puteve onima koji putuju i traze neke nove zivotne staze.
Moje misli i zelje su sa TOBOM!


Toplina `kapljica` bakarne narukvice vec greje ruke mlade devojke koja odavno zivi u Kanadi...
Tihanu sam videla samo jednom, ali povezuje nas secanje na susret i kapi njene krvi koja je slicna krvi koja tece venama moje dece...
RESTLOVILA sam preostale perlice i nosim ih oko ruke da mislima premostim daljinu.

Sakupljala sam izvorsku vodu i strpljivo cekala da se pretvori u led. Kapljice su postale iglice, trava se upila u prozirnu masu.
Cvetovi koji su se ogledali u vodi zauvek su oslikali svoje odraze u sjaju narukvice iz RESTLOVILISTA.

Srce kristalnog bisera je zarobljeno carobnim sjajem koji ne bledi i cuva ga od radoznalih ociju. Bakarni lanci ne daju urokljivim pogledima da dopru do dragocenog sredista.
Pravo oko ce prepoznati skriveni sjaj cak i u sarenilu RESTLOVILISTA.

10 comments:

ela said...

dobri ti ovi restlovi! sve mi se svidja.

Unknown said...

:)*!!!
Sigurna sam da svako moze da nadje slicne restlove u svojim fijokama.
Mene je podstaklo veliko spremanje povodom krecenja,....hehe.....

Drangulije said...

steta sto su slike ovako male i kad se otvore... pa se ne vidi sva lepota...
:)
jos jednom- svaka Ti cast radice!
<3

Aleks said...

Radice, umetnice ne samo da me podrzavas u najtezim momentima mog zivota nego me i inspirises da krenem i ja u potragu za ostatcima svojih zamrznutih suza i osusenih osmeha pa da djerdan nanizem,sve najlepse na njemu,pa da ga ponesem ponosno.Hvala ti jos jednom na svemu,ja sam za sad OK,pisem pismo uskoro ;O)
Voli te ksandra

Unknown said...

Uzivam u Vasim komentarima drage moje!
Ulepsavate mi dan i dajete novi smisao mojim radovima i podsticaj za dalje ... :)***!!!

Moni said...

Prekrasan nakit! Sve mi se sviđa! Poz. Moni

ღandjelcicღ said...

Radice, posle citanja tvog bloga obavezno mi zavibrira brada... odushevljena sam!

Unknown said...

Kada nastane komad nakita, prica dodje sama po sebi... uvek je stvar trenutka i cesto ni sama ne znam gde ce me odvesti!
Vase reci podrske ucine da i Vi postajete deo svih mojih prica...
Hvala sto primecujete moj nakit, :)*!

Kristina Kecman said...

Leptirasto je sve, i drago mi je da je tako.
Lepi pozdrav za lepu Radicu:)

Unknown said...

:)***!
Hvala, mislim na Tebe!