Monday, November 23, 2009

Njihova velicanstva - MINIJATURE I DELICI

Nemoguce je odoleti svetu minijatura. Toliko bliskosti sa dalekim i nedodirljivim lepotama mogu pruziti, a nista ne traze zauzvrat.
Fotografije minijatura Goradesky-ja su me odusevile i podstakle da ponovo mastam o putovanju po Italiji.



Ispred katedrale u Firenci, mala zelena stolica kao da ceka samo na mene... Zauzecu mesto na vreme - postavicu na nju par bisernih mindjusa koje su vec spremne za put.
Ubedila sam skoljke da su mi neophodna cetiri bela i cetiri zelena bisera jer je put dalek i nikad se ne zna kada mi mi na putu mogu zatrebati bas ovakve mindjuse - poput `Firence`.






Trg Sinjorije u Firenci je osvetlela lampa poznatog dizajnera, a ja sam se usudila da par mindjusa `Vlast` okacim bas na sred trga. tirkizne kuglice blistaju pod sjajem firentinskog sunca i ogledaju se u fontani.



Koloseum je dovoljno veliki da se iznad njega njisu zeleni i beli biseri mindjusa `Koloseum` i prisecaju se sjajnih vremena kada su se na ovom mestu okupljale mase da pozdrave pobednike i pobedjene u igrama velicina i snage.


Nakrivio se minijaturni toranj u Pizi bas kao i onaj u stvarnosti.
Nadvile se nad njim sarene biserne tajne mindjusa `Piza` i prosipaju svoje raznobojne price pogledima svih nas koji nikako da se nacudimo krivom tornju koji odoleva i prkosi svim zakonima arhitekture.

* * *
Jos mnogo snimaka i mnogo tajni spremno cekaju da ih otkrijem i ispricam Vam ih kada se vratim sa carobnog putovanja po proslosti.
Spremila sam gomile bisernih mindjusa , ogrlica od `cold porcelain`-a i ostalih materijala.

Sve ove unikatne sitnice cete moci da pogledate i `uzivo` ovih dana u galeriji Progres u Knez Mihajlovoj.
Mozda se i sretnemo na svecanom otvaranju 27.11.2009. u 10h ako neka visa sila ne poremeti moje planove i zelje.
Zelje?
Da, daaa.....ponovo sam zamislila zelju i uzivam u iscekivanju da mi se ostvari. `Zelja` nije velika, u stvari samo je delic velike zelje - delic koji nedostaje da se velika zelja ostvari do kraja!
Vidimo se uskoro!
A svi dobro znamo da se SVE zelje ostvaruju!

4 comments:

Drangulije said...

ooo... zanimljive fotke... svaka cast na idejici! :)

Davor Z. said...

Ako ste korisnik Facebooka pridruzite nam se na http://www.facebook.com/pages/Kreativnost/184149668170 gde pokušavamo da popularizujemo stvaranje raznoraznih predmeta ručne izrade.

Vera said...

gde god su otisle tvoje tvoje nausnuce, zelim i ja!!!

Unknown said...

Super, idemo zajedno, makedonsko devojce!
Uvek je lepse u drustvu!