Friday, November 6, 2009



Pocetak je bio jednostavan. Nije bilo dodatnih objasnjenja, a vec pri prvom susretu je bilo jasno da je to ljubav na prvi pogled.Vatreno crvena boja, mesingano srce i lanci koji nece popustiti ako pocnu da duvaju cudni i grubi vetrovi.
Usledila je mekoca tankog lancica i niz od nekoliko perli. Sasvim sam sigurna da ni perle ni lanci nisu bili od pravog metala iz prostog i jednostavnog razloga - trebalo je izbeci moguce alergijske reakcije po svaku cenu.
Snazni cvorovi da se obuzda vetar i meki pamucni jastucici da ublaze padove...

Brilijantano! Sasvim sam sigurna da bi ovu pricu uvrstili u djacku lektiru za sesti razred osnovne skole. Bila bi objavljena u tvrdom povezu da bi i generacije koje dolaze mogle da citaju, a da se knjiga pri tome ne osteti. Ako bi neko zeleo, mogao je knjugu da dobije i besplatno, ali samo pod uslovom da sledece godine zna da preprica pricu, a listove i korice ne umaze prilikom citanja.



Desilo se ono sto se moglo i ocekivati u ovakvim prilikama. Prica u stvari i nije bila JEDNA prica, vec vise njih. Trebalo ih je podeliti i medjusobno razlikovati, a to je bilo nemoguce - previse su licile.Uzalud je svaka htela da bude drugacija i lepsa od ostalih. Sve su one iste kad malo bolje razmislite - vremenom dosade i pocnu da prave probleme. Treba uociti mesto i tok radnje, odrediti glavne i sporedne likove, a o poruci koju prenose na citaoce da i ne govorimo.


I takoooo....
Jedno kratko `delete` i ....the end.
Nije bilo namerno i nisam mislila nista lose,..., i nisam primetila da sam pritisla pogresno dugme.
mozda se prisetim price, pa sledeci put obratim vise paznje na detalje, upotrebim druge materijale razlicitih boja i NIKAKO ne diram OVO malo DUGME!!! Dugmence cak!!! Delicak dugmenceta!!!
Mrvicu od dugmeta koje znaci .......what?
Koje dugme? Sta znaci `delete`?

12 comments:

Moni said...

Prekrasan nakit! Poz. Moni

daca said...

predivna je.

Márcia Prado said...

Hi!
Beautiful.. thank you for visit!

Anonymous said...

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

bensedin art said...

Divne su ogrlice!

Unknown said...

Hvala sto ste primetili moje radove i drago mi je sto vam se dopadaju!
Thanks for stopping by - glad you like it!
:)***!

Vera said...

E znaci obozavam citati ove tvoje price, amo nastavi tako!
Eto tovj nakit me je inspirirao da zapocnem nesto slicno.I imam jedno pitanje oko ovaj nakit. Sta si koristila izmeedju perlice, sesu li to metalne alke?Gledala sam sliku na veliko ali nisam sigurna jeli to to.
Pozdrav

Unknown said...

Cao Drenka, bas me raduje Tvoja poseta i sto su Ti se dopale moje ogrlice. Dobro si primetila, izmedju perli su metalne alke ili cvorovi. Ponegde uspem da provucem i perlu preko platna.
Jedva cekam da vidim sta ces napraviti.

Aleks said...

Gospoja,mnogo ste ubava na novoj fotografiji sa profila,:O)!!!!
Pokusavam da te nekako utrefim na chat-u no ne polazi mi za nogom.Obozavam tvoj pripovedacki duh i kombinaciji sa kreativnim,brilijantnim momentima prevedenim u govor nakita.Dobro izgledas,da li to znaci da ti je banja prijala? Pozdravi od sludjene,polusmrznute,jos uvek bez grejanja Aleksandre iz tudjine! Ajde ciao,nadam se da cemo se cuti uskoro!

dokona domaćica said...

Kliknem slučajno, i gle čuda!!!
Otkrijem da u ovom našem gradu postoji još neko ko ima fenomenalne ideje i voli lud nakit!!!
Ne videh skoro ogrlice koje tako dobro izgledaju!!
Kako mogu da ih vidim uživo?
U naletu oduševljenja nisam pregledala ranije postove, možda imate mesto gde ih izlažete/prodajete?
Pošto smo praktično "komšinice", svratite kod mene, volela bih da čujem mišljenje potvrđenog stručnjaka o sitnicama koje i sama pravim!
http://dokonadomacica.wordpress.com

Želim Vam pono kreativnog vremena i nepresušnu inspiraciju!!
Pozdrav!!!

Unknown said...

ALeks, :)***! Cmokicccccc za Tebe!
Draga `domacice`, nadam se da cemo se uskoro sresti...zao mi je sto kasnim sa odgovorom.....sorry!
Uzivo se vidimo u nasem Malom Gradu, :)***!
Pozz i hvala sto ste svratili!
Dodite mi ponovo!

Unknown said...
This comment has been removed by the author.