Monday, April 19, 2010

MALI SAJAM U NOVOM SADU



Neplanirano sam otisla na MALI SAJAM , ponela nesto malo nakita i provela sam se odlicno. Srela sam mnogo prijateljica. Neka od njih poznajem dugo - celog zivota ili mi se samo tako cini?
Druge poznajem kratko, a cini mi se da ih poznajem celog zivota...
BILO JE DIVNO biti sa svima, ispricati se i ponovo drzati u ruci prijateljske dlanove koji su vec toliko puta ulepsali moj zivot!
HVALA STO STE BILE DRAGE MOJE PRIJATELJICE - ULEPSALE STE MI DAN I UCINILE GA JEDNIM OD ONIH DANA KOJI SE DUGO PAMTE!

8 comments:

heklica said...

A tek posetiocima kako je bilo lepo! Nadam se da će se ova manifestacija ustaliti.

JanuskieZ said...
This comment has been removed by a blog administrator.
bensedin art said...

Ja sam bila u nedelju i mnogo mi je žao što nisam mogla da dodjem i u subotu, pa da se konačno upoznamo:(!

Bilja said...

Draga Radice,nama je neizmerno drago sto ste uspeli da dodjete da se druzite sa nama.
Iskreno se nadam da ce manifestacija zaziveti. Mi kao organizatori,cemo se stvarno potruditi da zazivi. :)
Nadam se da vam je bilo lepo na sajmu,i da ste videle nesto lepo.

Unknown said...

misho, drago mi je sto smo se upoznale i sto se i dalje `druzimo` i na blogu. Svaki tvoj komentar me razveseli! Hvala na poseti!

Tanjaaaaa, sve vreme sam ocekivala da ces se pojavitiii....Nije ni taj NS `prekosveta`, srescemo se prvom prilikom, :)!

Draga Biljo, bilo mi je lepo sa vama, provela sam divno popodne, a videla sam mnogo lepih stvari!
Sve pohvale Eli, Marijani i Tebi - bile ste PRAVE! Iskrene cestitke i ako me nesto ne spreci, dolazim i sledeceg puta, :)*!

Mojca said...

čudovito... če niso to najlepša doživetja? ki ostanejo za vedno in spodbujajo in božajo... sem vesela zate :)

Zorica-Filzlaus said...

Vidim ja super ste se druzile:)
Neka!
Malo vam zavidim...sta cu kad sam daleko!

Unknown said...

Veeeliki pozdrav velikoj filc-majstorici `u daljinu`!
Znam da cemo se sresti draga Zorice, kad-tad i da je taj dan sve blize i blize...i radujem se susretu sa Tobom, :)!!!