Monday, April 5, 2010

USNULI MACAK I SPASOJE


Davno je to bilo kada je mladi princ zakucao na manastirska vrata - drvena, ogromna ...
Vrata su se otvorila i ON je kroz Ta vrata usao u istoriju i legendu.
Kasnije je i sam zidao manastire i `pravio` i otvarao slicna vrata - vrata kroz koja i danas prolaze ljudi koji zele da udju u svet ljubavi i dodirnu beskraj mudrosti i slave svetitelja.
Prica vam je poznata od ranije, zar ne?


Zastala sam ispred manastira jer me je privukla lepota vrata, sarenilo ornamenta, majstorstvo graditelja i ogromna ljubav koju sam osetila posmatrajuci velicanstveni sveti hram.
Ugledala sam u dnu vrata ``usnulog macka` koji spava svoj vekovni san. Veste ruke graditelja i umetnika su pronasle nacin da iskazu beskraj ljubavi pocinjuci svaki ornament najlepsom sarom , kamenim `usnulim mackom`.

`Usnuli macak` i danas drema na manastirskim vratima i prozorima i podseca da je ljubav svuda oko nas i u nama.
Slobodno pokucajte na vrata ljubavi!
Pogledajte oko sebe i u sebe - TU je!
Ljubav strpljivo ceka da je vidite i ponovo otkrijete.

Nisam odolela `usnulom macku` i njegovoj lepoti. Prenela sam delic beskrajne ljubavi na komad lanenog platna i postavila malu sliku na svoj zid.
Pitate za Spasoja?
Nema nista protiv jer zna da je ON najvoljeniji macak na svetu ..... iako nema jedno oko i komadic repa..... i pomalo vuce nogu ...... zna da je za mene najlepsi i najpametnimi macak na svetu!

2 comments:

Pipi said...

Srecni Praznici. Zivotinje su ziva bica i tesko podnosim situaciju u nasoj zemlji, gde ima ogroman broj pasa pogotovu, a i maca lutalica. Zar to nije tuzno. Kad vidim kako psi spavaju onako napusteni po gradu, na betonu pomislim kako bi bile srecne zivotinje da imaju svoj dom i one.

Unknown said...

Bezuslovna ljubav koju delimo sa bicima oko sebe, narocito zivotinjama, daje lepotu svetu koji nas okruzuje.