Saturday, June 12, 2010

JUST DO YOUR BEST, DARLING!


Sigurno dolazim!

Cekam TE iza otskrinutih vrata spemna da uskocim u krevet i pokrijem se cebetom preko glave . To je oprobana taktika i jos nikada nije omanula. Spavacu ili cu oci drzati na silu zatvorene.

Bicu nevidljiva i neces me pronaci. Mislices da nisam ni dosla i nastavices dalje da trazis kao da me nema. Bicu `prvak sveta u sakrivanju` i pobedicu u ovoj igri `zmurke`.

Igracu je sa TOBOM `vezanih ociju`.

I da znas, vec vodim 3 : 0 ! Tri godine i cetiri meseca `u moju korist`!!!

U stvari, vec sam TE pobedila - eto TI!

Nemoj ni da mislis da ces me drzati za ruku svojom hladnom rukom dok budem spavala.

Da me nisi ni pipnula!Cuvace me najlepsi snovi koje cu sanjati TEBI u inat.

Imam bezbroj snova o mom ANDJELU i mom SUNCU!

Pevacu u sebi pesmu `moje Sunce i moj san i moje jutro sto radja dan` i neces mi moci N I S T A !

Secacu se stiska ruke u jednom dzepu koji nikad nije izbledeo i daje mi snagu i veru da sutra uvek dolazi.

Stisnucu ocne kapke iz sve snage i zamislicu da lezim na sljunku dok mi tabane zapljuskuju morski talasi. Branice me deciji zagor i brizni pogledi mojih roditelja koji mi masu iz daljine.

Sanjacu klupu pod lozom u hladovini koja samo na mene ceka. I ako vec negde treba da TE sacekam i da me pronadjes - TU CES ME PRONACI!

GLEDACEMO SE OCI U OCI - SAMO TI DODJI , CEKAM TE!

3 comments:

Aleks said...

Pa dobro shta je ovo?? Gde su svi nestali?? Je li to ne mogu da te prepoznaju zbog novih boja,prelepih zelenih pa se utapash u prirodu??
Voli te drugarica tvoja,znash ona tamo iz daleka a tako blizu! Milsim na tebe uvek,pogotovu kad vidim divnu ruzu! Voli te Sandra
Cmok!! I hug! :O)

Anonymous said...

Ti si borac. I ti si POBEDNIK.
I ako sam mislila da si žena-zmaj, sada znam da vrediš za bar dva.

Unknown said...

:)***!!!
Hvala na divnim recima podrske
`zmajzeno`!