Monday, August 30, 2010

VRZINO KOLO

Nakupilo se mnogo istina - govore se, pisu i pokazuju, a ne donose nikakva resenja.
Vrte se u krugu iz kojeg nema izlaza i igraju VRZINO KOLO!


VRZINO KOLO i nije za smrtnike koji bi da se upetljavaju i ispetljavaju iz stvari koje i nisu dane na znanje. To kolo igraju vile i dobri duhovi na tajnim mestima. Tesko onome ko tajnu otkrije!

Vile odmah doznaju za takvu izdaju i namah se osvete!

Treba dobro pripaziti jer nema milosti ni za one koji slucajno u VRZINO KOLO upadnu ili nenamerno kolo poremete.
Vergilije ( Vrzilo) je to dobro znao i napisao je mnogo pesama jos u rimsko doba o magiji i natprirodnim silama.

Veoma mi se dopala ova prica, a kakve veze ima sa ovom ogrlicom...paaa, skoro nikakve. Obe su zakukuljene i zamumuljene, iskomplikovane i duge k`o Vrzino kolo.
Uzivam da komplikujem, a Vi?
Znate li da igrate u VRZINOM KOLU?

5 comments:

anima.art said...

I priča i ogrlica su super!

A da odgovorim na Tvoja pitanja - bila bi to priča...

Veliki pozdrav,
Nadica

Unknown said...

prica je i napisana jer si me Ti podsetila na neke pricice koje nisam stigla da ispricam do sada.
paaa, cekam Tvoju odgovor-pricu....:)!
Pozdrav, :)*

Mojca said...

že spet prekrasen nakit... to tvoje poigravanje z materiali in oblikami deluje tako osvobajajoče in pristno... lepo, skratka.

Rada Danilovic said...

Ja igram neko svoje kolo-bez početka i kraja...valjda tako treba i mora...Sviđa mi se "tvoje" vrzino kolo...

Unknown said...

Hvala drage moje sto ste sa mnom u `vrzinom kolu` videle nesto zanimljivo i lepo!