Friday, September 3, 2010

SOMETHUNG BLUE WITH SOMETHING OLD

Mindjusu sam dobila od prijateljice ... jednu.
Sacuvala je ovu jednu, iako je drugu izgubila. Znam taj osecaj jer se i u mojoj kutiji za nakit moze pronaci nekoliko rasparenih mindjusa.
Cuvam ih `onako`...



Ocekujem da ce se nesto desiti, da cu pronaci one `izgubljene`. Nadam se da ce se tako vratiti i neke druge izgubljene stvari, ljudi ili dogadjaji koji su nestali.
Uplicem meku plavu traku sa lakim metalnim kopcama i lancima. Unosim rasparenu mindjusu u centar cveta i ona ponovo sija - pomalo `stara`, pomalo `tuzna`.



Pazljivo otvaram mindjusu i trazim joj novo mesto na ogrlici. Sija poput morske ljkoljke i ponosno pokazuje svoj sjajni biser oivicen kristalima.
Da li je ovako lepsa?



Reciklaza je cudna. Divan je osecaj vratiti vrednost zaturenim i izgubljenim lepotama. Ima ih svuda oko nas - treba ih samo `videti`!
Za srecu!
SOMETHING BLUE, SOMETHING OLD ... i jos svasta-ponesto, onako kako samo ja zelim!

6 comments:

anima.art said...

Minđuši sada ne treba niko drugi. Oslobođena u plavom pronašla je sebe.

Unknown said...

Ulepsala si je svojim komentarom, hvala Ti Anima!

Bilja said...

Draga Radice,pozivam te da se malo zabaviš i priključiš igri VOLIM... detalje ćeš naći na mom blogu.
Lep pozdrav!

Little Glory said...

Divno Radice! Bas mi se dopada kreacija i mindjusa koja je zablistala novim sjajem :)
Mislim da smo svi bolecivi prema starim stvarima, jer ipak nose pricu u sebi, bude uspomene... Moja kutija za nakit je takodje puna rasparenih komada, volela bih da im vratim sjaj... bas kao sto si ti uradila... :)

Lila011 said...

lepa je novonastala ogrlica, ali tvoja price koju pletes oko predmeta su mi uvek ponovo posebno interesantne.

Unknown said...

Draga Glory, sada znas sta Ti je ciniti...mozes to da uradis i sama, a mozes da mi posaljes kutijicu da ja to napravim ( besplatno, naravno,:)
Draga Lila, drago mi je da Ti se dopadaju moje price. Cilj im je da zabave citace i navedu ga da i sam pokusaju da iskazu svoju kreativnost na neki svoj nacin... ili samo da zabave, :)