Monday, February 13, 2012

DOK VEJE SNEG

Sneg i snezni prizori su divni ovih dana! Primecujem da sve vise vremena provodim gledajuci padanje snega kroz prozor nego setajuci kroz park.


Ima to i dobrih strana!
Sredila sam neke stare kutije i pronasla u njima moje PULPove.
Sta su PULPovi?
Podesticu Vas pozivom da pogledate POKRAFTINATORa , :)
Vreme sam iskoristila i za `on line` price i prodavnice.
Velika novost je da je RADICA ART JEWELRY prodavnica postala i deo ETSYja.
Hvala dragoj KADINELI ne velikoj pomoci da ostvarim ovu svoju zelju, <3
Uzivala sam dajuci intrvju za moju omiljenu ARTIJANU, nasu - domacu ON LINE prodavnicu, <3
Nadam se da cete pronaci vremena DOK VEJE SNEG da posetite `on line`prodavnice i pronadjete zanimljive i pristupacne poklone za svoje prijatelje i drage osobe.
Dan zaljubljenih je pred vratima, Dan zena samo sto nije , a vreme za poklanjanje lepih stvari je svaki novi DAN ... .pa i DOK VEJE SNEG .... :)***

2 comments:

Danijela said...

Pravo da ti kažem... i ja zimu najviše volim kada je posmatram kroz prozor, iz tople sobe :)
Želim ti sreću na Etsy - ju :D

Svrati na moj blog, očekuju te nagradice :)

http://unikatea.wordpress.com/2012/02/14/blog-nagradice/

Unknown said...

Hvala draga Danijela, <3